رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سینمای ژاپن
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 6 رای
نویسنده:
مترجم:
پرویز نوری
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 6 رای
در طول دو دهه اخیر، شهرت و اعتبار سینمای ژاپن همه جا گیر شده است. شاید که درباره این سینما در گذشته، کتابهایی انتشار یافته باشد لیکن اگر آن نوشته ها از دیدگاه یک مفسر غربی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل و به همین رو، نخستین کتاب تالیف یک منتقد سینمای ژاپن، می تواند بسیار قابل توجه و بدیع به شمار آید. تادائو ساتو یک منتقد برجسته ژاپنی است و این کتاب بر اساس برگزیده ای از بهترین نوشته های وی در مورد سینما، شکل گرفته است. او طی سی سال پرکارترین نویسنده و مشتاق ترین بیننده سینمای ژاپن محسوب می گردد که قریب به شصت و پنج کتاب مختلف در خصوص فیلم و سایر رشته های هنری و فرهنگی نگاشته است. شاید یکی از دلایل عمده پیشرفت وی این باشد که ساتو نه نویسنده ای است پیرو سبک خشک و ادبی (آکادمیک) و نه در واقع روشنفکرانه نویس است. بلکه می کوشد با انتخاب سبکی که بتواند از طریق آن احساسات آدم های عادی را بفهمد و به آنها تفهیم کند، چیز بنویسد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
morad850
morad850
1399/07/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سینمای ژاپن

تعداد دیدگاه‌ها:
1
برای آنها که از شاهکارهای دلنواز کوروساوا، ازو، میزوگوشی، کوبایاشی و دیگر اساتید ژاپنی محظوظ شده‌اند، آنها که در روزگار حرمان، اینترنت را به جستجوی کلاسیک‌های معرکه‌ی سینمای ژاپن شخم زده‌اند، این کتاب مثل یک رفیق فیلم‌باز قدیمی است. تا به حال ندیده بودمش. الان تورقی کردم و فهمیدم راست کارم است. زنده باد کتاب و پاینده باد کتابناک.
سینمای ژاپن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک