رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زندگی و سرنوشت
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
مترجم:
سروش حبیبی
درباره:
استالین
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
زندگی و سرنوشت و یا پیکار با سرنوشت رمانی از واسیلی گروسمان نویسنده روس است. این اثر بزرگترین کتاب گروسمان و یکی از شاهکارهای ادبیات روس می باشد. روزنامه لوموند زندگی و سرنوشت را به عنوان بزرگترین رمان قرن ۲۰ روسیه توصیف کرده‌است.
اگر می‌خواهید کتابی بخوانید که هم جز شاهکارهای ادبی قرن بیستم و هم برابر با جنگ و صلح تولستوی باشد، کتاب پیکار با سرنوشت می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این کتاب با پشت سر گذاشتن داستان‌های عجیب و غریبی که برای چاپ داشته است، یکی از شاهکارهای ادبیات روسیه شناخته می‌شود و به اعتقاد خیلی از منتقدین ادبیات روس بهترین اثر ادبی روسیه مدرن شناخته می‌شود. خواندن این کتاب شما را با لایه ‌های پنهانی و نهان دولت شوروی آشنا می‌کند و به خواننده نشان می‌دهد که چطور در زمان نظام شوروی مردم با درگیری‌های روزمره‌ی خود دست و پنجه نرم میکردند و چطور این رهبران مستکبر این نظام ذهن مردمانشان را شست و شو داده بودند.
داستان کتاب در واقع داستان خانواده‌ی ویکتور اِشتروم است. این کتاب که به عنوان یک داستان ضد استالینی شناخته می‌شود، روایت رتبه بندی های دولت شوروی و نقد مستقیمی به فعالیت‌های این کشور است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
morad850
morad850
1399/06/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگی و سرنوشت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زندگی و سرنوشت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک