رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
موج چهارم
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 227 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 227 رای
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
kabgani
kabgani
1389/03/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی موج چهارم

تعداد دیدگاه‌ها:
8
[quote='Bardiatata']سلام دوستان
اگر کسی می‌دونه کجا میشه این کتابو دانلود کرد لطف کنه و نشونیش رو بده، ازش سپاسگزار میشم.
با تشکر[/quote]
بنده pdf آن را دارم :! ولی به دلیل مالکیت حقوقی اثر نمی‌توانم آن را در سایت کتابناک قرار داد. اگر واقعا قصد خواندن آن را دارید نه اینکه در کلکسیون قرار دهید;-)، به بنده اطلاع دهید تا آن را برای شخص شما ایمیل کنم.:!
سلام دوستان
اگر کسی می‌دونه کجا میشه این کتابو دانلود کرد لطف کنه و نشونیش رو بده، ازش سپاسگزار میشم.
با تشکر
سلام، دوست عزیز میشه کتاب موج چهارم رامین را به این نشانی برایم بفرستید؟ ممنون می شوم. [email protected]
رامین جهانبگلو (زادهٔ ۱۳۳۵ در تهران) فیلسوف ایرانی و ساکن تورنتو کانادا است. جهانبگلو فارغ‌التحصیل دکترا فلسفه از دانشگاه سوربن فرانسه بوده و در حال حاضر در دانشگاه تورنتو، علوم سیاسی تدریس می‌کند. او از زندانیان سیاسی بعد از انقلاب ۵۷ می‌باشد و مدت چهار ماه از اردیبهشت تا شهریور ۱۳۸۵ را در زندان اوین گذراند و در نهایت با قرار وثیقه آزاد شد. فیلمی از اعتراف وی نیز از شبکه یک صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
رامین جهانبگلو زاده 1335 در تهران است. او مدرک دکترای خود را از دانشگاه سوربن فرانسه، محلی که ۲۰ سال از عمر خود را در آنجا گذرانده بود، دریافت کرد.[۱] او با آذین معلج خواهر زاده دکتر حسین نصر از فیلسوفان شناخته شده ایرانی ازدواج کرده است.
فعالیت‌های آموزشی وی در سال ۱۹۹۳ در انجمن حکمت و فلسفه در تهران آغاز شد. او در سالهای اخیر به عنوان محقق انجمن ایران‌شناسی فرانسه در تهران مشغول به کار بوده است. وی استادیار رشتهٔ فلسفه سیاسی دانشگاه تورنتو نیز بوده و هم‌اکنون سرپرست گروه اندیشهٔ معاصر در دفتر پژوهش‌های فرهنگی است.
ویکی پدیا
ارادت فراوان از آن مرد بزرگ رامین جهانبگلو
با تشكر از شما جالب بود8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)
با دکتر جهانبگلو در سال های انتهایی دهه پیش و مجموعه کتابهای گفت و گویی ایشان آشنا شدم؛گفت و گو با شایگان بزرگ و دالایی لاما و ... و بعد تر مجوعن پل فیروزه و ویژه نامه ی هند که هند را آخرین ذخیره معنوی بشر خوانده بود نقد عقل مدرن پیشنهاد می کنم کلیه دوستان علاقمند به این دست مباحث این کتاب ها را به خصوص نقد عقل مدرن را بخوانند.
موج چهارم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک