رسته‌ها

طراحی مدارات الکترونیک با آی - سی 741

طراحی مدارات الکترونیک با آی - سی 741
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
طرح مدارات الکترونیک با آی سی ها جلد دوم آی سی 741

فهرست برخی از مطالبی که در این کتاب می خوانیم:
مشخصه های اصلی آپ - امپ
منبع تغذیه
جعبه سیگنال
تابع تبدیل
زمین شدن
حلقه های بسته
زمین مجازی
معکوس یا غیرمعکوس
دنبال کننده ولتاژ
و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
91
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ra rah
ra rah
1399/08/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی طراحی مدارات الکترونیک با آی - سی 741

تعداد دیدگاه‌ها:
8
پس مردمی که سال ۵۷ انقلاب کردند اشتباه میکردندکه انقلاب کردند. ؟البته تاریخ میتواند تکرار شود.
شما و امثال شما درست می گید تاریخ و مردم کشور اشتباه ؟! مثلا الان خیلی الان دمکراسی داریم هر حرفی زده میشه به مزاق اون ادمامی خوب کشور خوش نیاد در نطفه خفه میشه و اسمشم می زارن سر کوبی ترو....ت !!!
عامل اصلی پیشرفت در کشورها قانون و دموکراسی است که رضاخان از عوامل اصلی نابودی جریان مشروطه و مجلس در ایران بود. جریان پیشرفت در ایران قبل از رضاخان در دوران عباس میرزا با اعزام محصل به خارج کشور شروع شده بود و در دوران امیرکبیر با تاسیس دارالفنون . رضاخان هم وارد کنده تکنولوژی در قالب کارخانجات بود. مهمترین کار رضاخان در داستان علم و تکنولوژی در این کشور تاسیس دانشگاه تهران به توصیه مرحوم حسابی بود. در مورد الکترونیک در ایران دستگاهای ساخت ای سی در زمان قبل و بعد انقلاب وارد شده . در سایر قطعات با توجه به تولید در دو کشور تایوان و چین همه کشورها وارد کننده هستند و در داخل کشورها فقط مونتاژ صورت میگیرد. اما در داستان صنایع نظامی واقعا تغییرات زیادی صورت گرفته است. در مورد هویدا هم یکی از عوامل سقوط رژیم شاه بله قربان گویی های هویدا بود . از نتایج مدیریت هویدا و شاه این بود که تورم ۲ درصد زمان عالیخانی و دوستانش را به تورم ۲۵ درصد ارتقا داد و یکی از عوامل ایجاد انقلاب همین مورد بود. میتوانید به مصاحبه عالیخانی با بی بی سی فارسی رجوع کنید.
نه قربان ریشه ای برسی کنید متوجه میشید زمانی که زنده یاد رضا پهلوی قدرت در دست گرفت به ایرانی می گفتن افتابه ساز اصلا زمان قاجار و قبل تر صنعتی تو کشور وجود نداشت قا جار ها امثال شاه سلطان حسین ها بودن که گوش به فرمان ملحدانی بودند که باز بعد از این همه سال و به خاطر نادانی یه عده دوباره جان گرفتن و کشور و به همان زمان فلاکت شاه سلطان حسین انداختن .اگر امروز شاهد پیشرفتی هم هستیم مدیون مردان بزرگی مثل هویدا هستیم مترو تهران نیروگاه اتمی بوشهر و... تمام اینها قرار بود زمان پهلوی افتتاح بشه اخه عزیز جان تو مملکتی که یه مقاومت تولید نمیشه خودکفایی تو صنایع نظامی و برادکست و ...بی معنیه یعنی همه چیز داره مونتاز میشه نمونش میکسرای صدای ب...که همون لاوو المانه و میاد شرکت اینجا دو تا قاب بهش چسبونده میشه و میشه تولید داخل
توان علمی کشور آن قدر بود که در زمان جنگ توان ساخت سیم خاردار نداشتیم .توان ساخت راکت زمین به زمین هم نداشتیم . کل توان کشور کارخانه ساخت اسلحه انفرادی بود . در باقی موارد هم مونتاژ کار بودیم. در مورد منشا فساد اقتصادی در کشور هم باید به ریشه نابودی دموکراسی برگردیم که منشا آن به دوران همان پدر و پسر برمیگردد.
واقعا در گذشته ایران داشته چه کشوری میشده امان از نابخردی نا بخردانی که نابخردانه کاری کردن که کشور به سمت نابودی کشیده شد و رشد علمی متوقف شد و علم و هنر بی ارزش شد و دزدان و فریبکاران و دلال ها و چپاول گر ها شدن معتبر
شناخت این ایسی خیلی ضروریه به خصوص برای اهالی فنی صدا
طراحی مدارات الکترونیک با آی - سی 741
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک