رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

خودآموز خط تحریری: اتصالات چند حرفی

خودآموز خط تحریری: اتصالات چند حرفی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
✔️ مجموعه خودآموز خط تحریری که از نظرتان می گذرد، حاصل تلاش و تجربه چندین ساله نگارنده است که در سالهای تدریس در مدارس، آموزشگاهها و کلاسهای انجمن خوشنویسان همواره شاهد مشکلات عدیده هنرجویان در نوشتن خط تحریری در گروههای مختلف سنی بوده است.
در باب ضرور و اهمیت زیبانویسی از دیرباز سخن بسیار رفته است. نقدها و بررسی های کارشناسان فن و روایات منقول از بزرگان علم و دین، همه حاکی از آن است که به قدر نیاز به این موضوع پرداخته شده است. اما آنچه از دید نگارنده ضرورت پرداختن به این مهم تلقی شده، وجه اجتماعی آن است. امروزه ما شاهد گروه کثیری از افراد جامعه خود هستیم که از دست خط خویش رنج برده و به دلایل متعددی از جمله عدم آموزش صحیح در مدارس، خط زیبایی ندارند. اغلب این افراد متناسب با حرفه و یا تحصیلات خود، پس از گذشت زمان زیادی از دوران نوجوانی، به فکر اصلاح خط خویش می افتند. پس برای دوستان عزیز نوجوان بهتر است که از همان ابتدای تحصیل به خط خود اهمیت داده و زیبا نوشتن را به طور جدی دنبال کنند تا در آینده دچار این قبیل مشکلات نشوند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1399/03/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خودآموز خط تحریری: اتصالات چند حرفی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خودآموز خط تحریری: اتصالات چند حرفی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک