رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
هایدی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 8 رای
از متن کتاب:
شهرک قدیمی ماین فیلد در دامنه قله آلم واقع شده که اطراف آن را جاده های سرسبز با درختان انبوه پوشانده اند. سرزمین پدری هایدی که زادگاه او نیز هست، از ابتدای این شیب تند به سوی قله آلم شروع می شود. این منطقه گرچه مانند ماین فیلد پردرخت نیست اما علفزارها و گیاهان کوهستانی خوش رایحه اش، طراوت و زیبایی خاصی بدان می بخشد.
در یکی از روزهای ماه ژوئن دختری از ساکنین این منطقه کوهستانی دست در دست دختربچه ای خردسال از شیب تند یکی از تپه های سرسبز این منطقه پایین می آمدند. گونه های دختربچه از گرما گل انداخته بود. البته تعجبی نداشت. چرا که در یک چنین روز گرمی آنقدر به دخترک بیچاره لباس پوشانده بودند که حتی برای سردترین روزهای زمستانی هم زیادی به نظر می رسید. دختربچه پنج یا شش ساله به نظر می آمد. اندامش کاملا زیر لباسهایی که روی هم به او پوشانده شده بود، مخفی بود. از راه رفتنش میشد فهمید که تا چه اندازه از کشیدن آن همه بار که بر تن داشت، در زحمت است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1399/03/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هایدی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هایدی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک