رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

هنر آشپزی: مجموعه غذاهای ایرانی و فرنگی

هنر آشپزی: مجموعه غذاهای ایرانی و فرنگی
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
هنر آشپزی نام کتاب بسیار معروف رزامنتظمی است. بانوی آشپز ایران، در سال 1343 این کتاب را با 600 دستور غذای مختلف منتشر کرد که کار این کتاب، حدود 2 سال زمان برده است.
این کتاب برای نخستین بار در سال هزار و سیصد و چهل و هشت با ششصد دستور غذایی منتشر شد. او خود نقل کرده است که از سال هزار و سیصد و سی و هفت در تهران کلاس آشپزی و شیرینی پزی داشته است و هزاران نفر در کلاس های او شرکت می کردند. این کتاب در زمان حیات نویسنده آن بیش از پنجاه بار تجدید چاپ شد. کتاب هنر آشپزی غذای ایرانی و فرنگی را شامل می شود.
کتاب رزا منتظمی در چند دهه اخیر در منزل بیشتر ایرانی ها نگهداری می شود و یکی از هدایای معمول به زوج های جوان می باشد. کتاب هنر آشپزی در سال های جنگ هشت ساله ایران و عراق و دوران کمبود کاغذ و مشکلات چاپ در ایران، برای جلوگیری از فروش بصورت بازار سیاه با «دفترچه بسیج اقتصادی» فروخته می شد. در هنگام خرید کتاب این دفترچه ها ممهور به مهری می شد تا نشان دهنده آن باشد که خریدار سهمیه کتاب «هنر آشپزی» را دریافت نموده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/02/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هنر آشپزی: مجموعه غذاهای ایرانی و فرنگی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هنر آشپزی: مجموعه غذاهای ایرانی و فرنگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک