رسته‌ها

فکاهیون، ویژه نامه - شماره 85 - بهمن 1367

فکاهیون، ویژه نامه - شماره 85 - بهمن 1367
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 4 رای
سرمقاله:
همان طور که خوانندگان ارجمند و گرامی اطلاع دارند، نشریه فکاهیون در طول شش سال انتشار، همواره به مناسبت سالگرد فرخنده و فخر برانگیز انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام مبارک و پرشکوه دهه فجر، به چاپ و نشر یک ویژه نامه اقدام کرده است. امسال در شرایطی این وظیفه مطلوب و دلپذیر خود را انجام می‌دهد، که مجله فکاهیون هفتمین سال انتشارش را آغاز می‌کند.
ما این اقتران را به فال نیک میگیریم و عزیز میشماریم و براین باوریم که به خاطر حضور دائمی در صحنه‌های متعدد طنزپردازی و فکاهی سرایی ایران بعد از انقلاب، وظیفه‌‌ای حساس و خطیر برعهده خویش داشته و داریم. هیچ عاملی، حتی تاریخ هم، نخواهد توانست منکر طنز سازنده، سالم، مثبت و غیر مستهجن ما، طی این شش سال باشد.
برای نمایاندن واقعیات در مقایسه طنز مثبت و اجتماعی و اخلاقی با نیت و هدف سازندگی و ارشاد، و طنز منفی و مستهجن و دور از اخلاق با پیامد انکار ناپذیر فساد و تباهی، و به منظور سهولت تشخیص و ایجاد فرق، با مروری مختصر به تاریخ طنزپردازی و فکاهی نویسی از آغاز انقلاب مشروطیت تاکنون تصمیم داشتیم چند نمونه از نظرتان بگذرانیم و قضاوتش را به معرفت و فرهنگ و ذوق تمیز دهنده شما خوانندگان خوب و عزیز بسپاریم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
36
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mahjoob
mahjoob
1399/01/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فکاهیون، ویژه نامه - شماره 85 - بهمن 1367

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فکاهیون، ویژه نامه - شماره 85 - بهمن 1367
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک