رسته‌ها
The Tehran Initiative
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 4 رای
New York Times bestselling author Joel C. Rosenberg returns with a pulse-pounding tale of international intrigue that will keep you on the edge of your seat and wondering . . . what if this worst-case scenario comes true?
The world is on the brink of disaster, and the clock is ticking. Iran has just conducted its first atomic weapons test. Millions of Muslims around the world are convinced their messiah—known as the Twelfth Imam—has just arrived on earth. Israeli leaders fear Tehran, under the Twelfth Imam’s spell, will soon launch a nuclear attack that could bring about a second Holocaust and the annihilation of Israel. The White House fears Jerusalem will strike first, launching a preemptive attack against Iran’s nuclear facilities that could cause the entire Middle East to go up in flames, oil prices to skyrocket, and the global economy to collapse. With the stakes high and few viable options left, the president of the United States orders CIA operative David Shirazi and his team to track down and sabotage Iran’s nuclear warheads before Iran or Israel can launch a devastating first strike.
✔️
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
casanova1362
casanova1362
1399/01/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی The Tehran Initiative

تعداد دیدگاه‌ها:
5
اینکه تازیان این نگرش را در پیش گرفته‌اند یا آمریکا هنوز با دلارش در اقتصاد ابرتوان هست یا نیست، بنده دیدگاهی ندارم، با این روی این کردان سوریه کمی ادب شدند که هم‌صدا با ترامپ لات‌و‌لوت به ایران "ملت تروریست" می‌گفتند:
آپارات: ترامپ دوبار به ملت ایران تروریست گفت
همچنین باید از ایشان برای لایک نپی "ما بچه های خوب امیریه" نوشته علیرضا نوری‌زاده، سپاس‌گزار باشیم، همانگونه که می‌دانید علیرضا نوری‌زاده یکی از دست‌اندرکاران کشورهای دشمن، مانند اسرائیل و عربستان است، او همچنین از هواداران "خودگردانی" است و با سران پان‌پرست هم نشت‌وبرخاست دارد، بنده اگر شاهنامه را این مردک سراییده باشد، هرگز نمی‌خوانم چه برسد این را نوشته باشد. این جهودان‌و همچنین ترسایان جهودپرست آمریکا کور خوانده‌اند که می‌خواهند ایرانیان را با رمضان یخی‌ها یا جیسون جرجانی‌ها از تازی‌پرستی به جهودپرستی بکشانند، بنده با همه قانون‌های نهاده شده در ایران شاید سازگار نباشم، با این روی اگر این تارنگار در چارچوب این رژیم می‌پوید، چرا نپی‌های صهیون‌گرانه را می‌گذارد؟ پیش از همین نویسنده (Joel Rosenberg) یک نپی دیگر درباره اسرائیل در همین تارنگار باشد که باز ایشان بارگذاشته است.
کرد های عراق به رهبری مرحوم جلال طالبانی با سیاست درست توانستند با دوستی با کشورهای منطقه به خصوص ایران زمین به حق قانونی خودمختاری برای کرد های عراق دست پیدا کنند اما کرد های سوریه با اعتماد به عمو سام چیزی جز حماقت نصیبشان نشد وضعیت امریکایی ها در منطقه خاورمیانه طوری شده که حکام سعودی هم سیاست نگرش به شرق (چین و روسیه) را در پیش گرفته اند داستان ابرقدرتی امریکا در سیاست و اقتصاد به پایان رسیده فقط مانده داستان برتری تکنولوژیکی
وقتی رهبر سلطنت طلبها جشن ایرانی کشی پوریم را به صهیونیستها تبریک میگوید از رمضون یخی(nova1362 ) چه انتظاری دارید:)):D
این Genius and Anxiety, How Jews Changed the World: 1847-1947 که بارگذاری کرده بد نیست در نگر گرفته شود، هر چند بنده نمی‌دانم کسانی مانند اینشتین، فروید، مارکس، کافکا و ... بی‌دین بودند و دیدگاه‌هایشان هنایش‌پذیرفته از دیدگاه‌های اروپاییان بود و دستاوردهایی که داشتند دست‌پرورده‌ی همان شهرگانی اروپایی است، پس آن دانشمندان دستاورد همان اروپا هست. افسوسمندانه در ایران دارد صهیون‌گری نمو پیدا کند، جیسون رضا جرجانی یک دورگه روان‌پریش پایه‌گذار "صهیونیسم ایرانی" شده است:
یوتوب: جیسون رضا جرجانی - صهیونیسم ایرانی
ونکه نمی‌اندیشم هیتلر خیلی از این سخنان شادمان شود، چون جرجانی را از دانشگاه از برای سخنان هیلتردوستانه بیرون کرده بودند! همین مردم شاه‌دوست یادشان رفته است محمدرضاشاه هم می‌گفت: "اسرائیل در جنگ نهایی بازنده است" یا "من پدرخوانده اسرائیل نیستم" یا "اماکن مقدسه اسلامی باید توسط مسلمانان اداره شود". در زمان محمدرضاشاه این جهودان خوی زشت خود را آشکار کرده بودند، در "پروژه شکوفه" آنان یک میلیارد از ایرانیان چاپیدند. در آن زمان خبری از مرگ بر اسرائیل و شیطان کوچک نبود که این کار را کردند. از آن سوی دیگر هم پول‌های هنگفت اسرائیل هم به پان-کردان سوریه و عراق، در میان این گروه گرایش‌های صهیون‌گرانه درست کرده است! با اینکه صلاح‌الدین ایوبی کردتبار که ترسایان را در پس گرفتن گنگ‌دژهوخت یا اورشلیم ناکام گذاشت گرامی می‌دارند.
از جناب casanova1362 که به طور شایسته‌ای زحمت نشر آثار صهیونیستی ایران‌هراسانه را بر عهده گرفته اند، کمال تشکر رو دارم!!
The Tehran Initiative
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک