رسته‌ها
تاریخ مختصر عقاید اقتصادی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 13 رای
از آغ‍از ت‍ا ن‍ی‍م‍ه‌ اول‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌

از مقدمه کتاب:
کتاب "تاریخ مختصر عقاید اقتصادی، از آغ‍از ت‍ا ن‍ی‍م‍ه‌ اول‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌" به این خاطر انتشار می یابد که هم پاسخگوی نیاز دانشجویان در این رشته باشد و هم بتواند مورد مراجعه و استناد همه علاقمندان به مطالعه عقاید اقتصادی قرار گیرد.
فصل اول کتاب ترجمه ای است از فصل اول از قسمت اول کتاب: Manuel d' Economie Politique تالیف مشترک دانشمند فقید Louis Baudin و آقای Alian Barrere استاد اقتصاد دانشگاه پاریس.
فصل های دوم تا هشتم (به جز قسمتهای سوم و چهارم فصل اخیر) از کتاب تاریخ عقاید اقتصادی تالیف Louis Baudin ترجمه شده است که سه بار نیز انتشار یافته بود. چنانکه خوانندگان ملاحظه خواهند فرمود، این ترجمه به دقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و تکمیل شده است، چه در متن و چه در حواشی.
قسمت سوم از فصل هشتم، ترکیبی است از ترجمه فصل مربوط در کتاب فوق و قسمتی از کتاب Les Doctrines Economiques تالیف آقای Josephe Lajugie، چاپ 1969.
قسمت چهارم از فصل هشتم، از جزوه تکمیلی کتاب لوئی بُدَن که چندی بعد از اصل کتاب انتشار یافت، ترجمه شده است که به مکتب ریاضی یا تعادل اختصاص دارد.
فصل نهم ترجمه ای است از فصل آخر از قسمت اول کتابی که برای تهیه فصل اول مورد استفاده قرار گرفته و نیز نتیجه.
و به این ترتیب از منابع مختلف مربوط به یک نویسنده (و دو همکار نزدیک او) مجموعه نسبتا کامل و ساده ای فراهم شده و در اختیار خوانندگان فارسی زبان قرار می گیرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
403
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1399/04/22
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ مختصر عقاید اقتصادی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام. کاربر مهسا بسیار سپاسگذارم از این کتاب. در صورت امکان و یافتن فایل کتاب "تاریخ صنعت و اختراعات" اثر پیر روسو و ترجمه صفاری; لطفا آپلود بفرمائید. متشکرم
تاریخ مختصر عقاید اقتصادی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک