رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

بررسی مواضع نظامی امام خمینی (ره) در جنگ

بررسی مواضع نظامی امام خمینی (ره) در جنگ
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
کتاب «بررسی مواضع نظامی امام خمینی (ره) در جنگ» به طور خاص دیدگاه های صاحب نظران و رسانه های داخلی و خارجی را در مورد مدیریت نظامی امام خمینی در جنگ بررسی کرده است. در این کتاب سعی شده نگاه علمی به مدیریت نظامی امام داشته باشد و از نظر تئوری های علمی به موضوع نگاه می کند.
در این کتاب، نظریات با مواضع مثبت و منفی نسبت به مدیریت نظامی امام مطرح شده است. یک دسته از صاحب نظران و رسانه ها، خصوصا رسانه ها و صاحب نظران خارجی، دیدگاه های منفی نسبت به مدیریت نظامی امام داشتند، این ها در کتاب منعکس شده است منتها در ادامه آنالیز و تحلیل داده شده و مبتنی بر واقعیات گفته شده که آیا این نظریه ها درست بوده یا غلط؟
یکی از نقاط قوت کتاب «بررسی مواضع نظامی امام خمینی (ره) در جنگ» را منابع آن است. چون این کتاب در یک دوره طولانی مدت نوشته شده و حدود سه سال طول کشید، تمام منابع ازجمله کتاب های مرجع و اسناد را به دقت بررسی شده و تقریبا هیچ منبعی از قلم نیافتاد و ازلحاظ دقیق بودن مطالب و ازلحاظ اعتبار مطالب، این کتاب ارزشمند است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/04/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بررسی مواضع نظامی امام خمینی (ره) در جنگ

تعداد دیدگاه‌ها:
1
اجرکم عند الله اخوی. فضا را معطر کردی با سخنان امام راحل قدس سره الشریف.
بررسی مواضع نظامی امام خمینی (ره) در جنگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک