رسته‌ها

علیه توسعه: زیر پوست پیونگ یانگ چه می گذرد؟

علیه توسعه: زیر پوست پیونگ یانگ چه می گذرد؟
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
کره شمالی یکی از اسرارآمیزترین کشورهای کمونیستی در جهان است. آنطور که در رسانه ها گفته می شود، نه اطلاعاتی از بیرون به داخل این کشور وارد می شود و نه اطلاعاتی خارج می شود. اما سوال مهمی در مورد کره شمالی وجود دارد. کشوری با این وضعیت، چطور می تواند اقتصادش را اداره کند؟ معیشت مردم با چه مکانیزمهایی تامین میشود؟ اساسا کسب و کاری در این کشور وجود دارد؟ و اینکه در نهایت چه درسهایی از کره شمالی می توان گرفت؟
کتابی که پیشروی شما قرار گرفته؛ سعی می کند به همین سوالات پاسخ دهد. به طوری که در فصل اول با نهایت دقت و موشکافی اقتصاد کره شمالی را برای مخاطب معنا میکند. جالب است اطلاعات این کتاب مشخص می سازد
اقتصاد کره شمالی در بعضی بخشهای محدود به سمت بازار پیش می رود. البته که این بخش از اقتصاد هم محدود و هم کوچک است ولی آنچنان که این کتاب تفسیر کرده، در اقتصادی مانند کره شمالی هم چاره ای به غیر از اتکای به روندهای بازار محور وجود ندارد. حال آنکه باز هم کتاب توضیح می دهد، سیاست و رفتارهای اجتماعی همچنان در کره شمالی بسته باقی مانده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
330
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
esmaeel Feizi
esmaeel Feizi
1399/03/01
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی علیه توسعه: زیر پوست پیونگ یانگ چه می گذرد؟

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام خدمت شما،
موافقم که در آنجا و شاید خیلی کم در جاهای دیگر کمی مشکل از نظر حرفۀ ترجمه موجود باشد و متن دست نخورده و روشن به فارسی برگردانده نشده باشد، اما خواندنِ این کتاب خالی از لطف نیست و خیلی چیزها برای آموختن دارد.
«از دقت نظر شما سپاسگزارم»
با سلام
موضوع کتاب، موضوع خوب و جذابی است. همه کتاب را در فرصت مناسب می خوانم. اما فقط تورق کردم. مترجم محترم بازی حاصل جمع صفر و غیر صفر را در ص 256 کاملا برعکس ترجمه کرده است
علیه توسعه: زیر پوست پیونگ یانگ چه می گذرد؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک