رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مجموعه رسائل و مقالات
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
به کوشش: سید هادی خسروشاهی

مجموعه مقالات و رسائل فارسی، شامل بیش از سی رساله و مقاله از سید است که بخشی از آن ها را خود سید نوشته و بخشی دیگر توسط سید بیان شده و محمد حسن آقا امین الضرب ثانی، آن ها را تقریر و به خط خود نوشته است... تعدادی از مقالات فارسی همان هایی است که تحت عنوان «مقالات جمالیه» چاپ شده است و بخشی دیگر، مانند رساله نیچریه و یا قصه های استاد، به طور مستقل و یا در جرائد و مجلات، قبلاً چاپ شده است که مجموع کامل آن ها، یک جا گرد آوری شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
توضیح این نکته ضروری است که در این مجموعه، قصه های استاد نیز نقل شده است که برای نخستین بار توسط مرحوم ابوالفضل قاسمی چاپ شد و نسخه خطی آن در بین اسناد سید در مجلس نگهداری می شود، ولی هیچ یک از این قصه ها، به خط خود سید نیست و ظاهراًً آن ها را سید در اوقات فراغت! و برای نوعی اشتغال ذهنی، بیان می کرده و یکی از شاگردان وی می نوشته است! البته در یکی مورد هم محتوای آن با اندیشه های کلی سید سازگار نمی تواند باشد، و به هر حال آن قصه ها را هم در این مجموعه آمده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hasanvahidi
hasanvahidi
1399/01/16
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مجموعه رسائل و مقالات

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مجموعه رسائل و مقالات
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک