رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زرد کرومی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 6 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 6 رای
✔️ نخستین رمان های هاکسلی در شمار نبوغ آمیزترین نمونه های آثار شک اندیشانه ای است که بلافاصله پس از جنگ جهانی اول پدید آمد. «تابستان خاموش» اولین اثر مربوط به این دوره است که هاکسلی را به عنوان یکی از نکته سنج ترین و هوشمندترین نویسندگان نسل خود معرفی و تثبیت کرد. این رمان که از نظر زیباشناختی از تمامی رمان هایش برتر است، نطفه اغلب اندیشه ها و داستان های بعدی او را در بردارد و در غالب داستانی طنزآمیز و گفتگومدار، خواننده را با ماجراها و کاراکترهای غریب و به یادماندنی آشنا می کند.
زمانی که این کتاب منتشر شد، به نظر آمد که دوران پس از جنگ، رمان نویسی هم طراز موران و ژیرودو به دست آورده است. این هجو سرشار از هاله‌­های معنایی درباره‌­ی انگلستان منزه طلب و طالب زیبایی، از نظر تحلیل و زیبایی و نوشتار، آغاز شایان توجهی است. «کروم» نام خانه­‌ی روستایی هنری ویمبوش ثروتمند است و همان جاست که قهرمان ماجرا، شاعری جوان و خجالتی و عاشق خواهرزاده­‌ی صاحبخانه، به عنوان میهمان اقامت می‌گزیند. دنیس ضمن اینکه به آن ابراز عشق می‌کند موجب می­‌شود تا با اشخاصی بسیار عجیب آشنا شویم: پریسیلا ویمبوش به علم غیب می‌­­پردازد و وقتش را به تنظیم طالع بازیگران بریج یا به شرط بندی اسب دوانی می‌گذراند. دوستش، خانم جنی مالیون، پیردختری که در برج عاج ناشنوایی‌­اش انزوا گزیده است، یادداشتهای خصوصی اش را از کاریکاتور پر می­‌کند. هنری ویمبوش مردی طالب زیبایی است. او مدام از تابلوهای پریمیتیف ایتالیایی دم می­‌زند و تاریخچه­‌ی نیاکانش را می­‌نویسد و خواندن دست نوشته‌­هایش را که لحن داستانی آن یادآور سبک کهنه‌­ی قرن هجدهم است، به اطرافیانش تحمیل می­‌کند و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1399/09/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زرد کرومی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زرد کرومی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک