رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دنیای شگفت انگیز نو
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 13 رای
✔️ دنیای شگفت انگیز نو در نظر بسیاری از منتقدین ادبی، برجسته ترین اثر آلدوس هاکسلی و یکی از شاهکارهای ادبی جهان است. عنوان کتاب از یکی از آثار ویلیام شکسپیر به نام "طوفان" به نام "میراندا" که با پدرش تمام عمر خود را در تنهایی در جزیره ای بسر برده، هنگامی که با عده ای کشتی شکسته روبرو می شود و از مصاحبت آنها برخوردار می گردد با معصومیت این سخنان را ابراز می دارد:
آه چه شگفت انگیز!
چه موجودات خوبی در اینجا می زیند!
بشر چه زیباست! آه، دنیای شگفت انگیز نویی
که چنین انسان هایی در آن زندگی می کنند!
و عنوان کتاب با هوشیاری و با توجه به معنایی عمیق از این گفته های میراندا گرفته شده است. هاکسلی در این رمان با قدرت تخیل خود دنیایی را در مقابل چشمان خواننده به نمایش درمی آورد که در سال "600 فورد" به تحقق می پیوندد. در زمان وقوع داستان که شش قرن بعد از زمان ماست، حکومتی جهانی برقرار شده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1399/05/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دنیای شگفت انگیز نو

تعداد دیدگاه‌ها:
2
این کتاب به گونه در نقطه مقابل کتاب مشهور قلعه حیوانات است. به جای آنکه مثل قلعه حیوانات دنیایی با حکومت سرکوبگر را معرفی کند، دنیایی را معرفی می کند که به ظاهر کاملا آزاد و رها است و هیچ قید و بند اخلاقی و حاکمیتی ندارد و مردمش به پوچ ترین امور خود را مشغول کرده اند و گمان می کنند که خوشبخت هستند. این کتاب به طرز حیرت آوری شرایط حاضر جهان را صد سال زودتر به تصویر کشیده است.
یقینا خواندن آن برای هر انسان عصر مدرنیته مفید خواهد بود.
کتاب خیلی خوبیست پیشنهاد میکنم بخونیدش
دنیای شگفت انگیز نو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک