رسته‌ها

آموزش گیتار پاپ-کلاسیک مبتدی و پیشرفته

آموزش گیتار پاپ-کلاسیک مبتدی و پیشرفته
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 8 رای
کتاب آموزش گیتار پاپ-کلاسیک سطح مبتدی و پیشرفته اثری از حامد مراحمی آهنگساز، تنظیم کننده و مدرس ساز گیتار است.این کتاب به همراه یک دی وی دی تصویری آموزشی ارائه می‌شود و مرجعی جامع و کامل برای یادگیری ساز پرطرفدار و جهانی گیتار است. این مجموعه می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی که قصد دارند از ابتدا و به صورت ساده و اصولی نوازندگی گیتار را شروع کنند، باشد. در واقع کتاب به دو بخش مبتدی و پیشرفته تقسیم بندی شده و سرفصل‌ها و دروس به شکلی تنظیم شده که گام به گام و به ترتیب سطح یادگیری مطالب، تمرین‌ها نیز ارائه میشود و اجرای درست این تمرین ها توسط استاد به صورت تصویری در دی وی دی موجود است. این کتاب شامل مطالبی چون تئوری موسیقی، شناخت ساز گیتار و انواع آن، سبک شناسی، نت خوانی، انواع آکوردها، ریتم ها، آرپژها، گام ها، تکنیک‌های مختلف و اجرای تعدادی قطعات باکلام و بی کلام است و علاوه بر قواعد و اصول سبک پاپ و کلاسیک تکنیک‌ها و نکته‌هایی از سبک فلامنکو نیز گفته می‌شود.این مجموعه با همکاری انتشارات آرنا تهیه و برای تمامی علاقمندان به موسیقی و ساز گیتار منتشر گردیده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
10
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hamedmarahemi
hamedmarahemi
1398/11/18
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش گیتار پاپ-کلاسیک مبتدی و پیشرفته

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='bekhrada']آیا بهمراهش قطعات رو بطور صوتی هم عرضه کرده اند؟ آموزش موسیقی فقط از طریق کتاب کمی روش قدیمی شده ای است[/quote]
با سلام بله کتاب به همراه یک دی وی دی تصویری آموزشی ارائه میشود که پس از خرید لینک دانلود از طریق نویسنده برای شما ارسال میشود.
آیا بهمراهش قطعات رو بطور صوتی هم عرضه کرده اند؟ آموزش موسیقی فقط از طریق کتاب کمی روش قدیمی شده ای است
آموزش گیتار پاپ-کلاسیک مبتدی و پیشرفته
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک