رسته‌ها
فرهنگ اساطیر یونان و رم - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
نویسنده:
مترجم:
احمد بهمنش
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
مطالعه این کتاب که ترجمه فارسی آن در دو جلد تقدیم هموطنان عزیز می گردد، راهنمای بسیار پرارزشی برای زندگی و همچنین شامل مطالب سودمندی جهت اشتغال خاطر همگان خواهد بود. کتاب حاضر که مجموعه ای از تجارب پیشینیان و کوشش های بیدریغ آنها به منظور هموار کردن راه زندگی است، حاوی سودمندترین و جالب ترین قصه ها و داستانها می باشد و هر یک از آنها به مثابه مشعلی فروزان راهنمای مردم روشن بین و حقیقت جو خواهد بود.
اساطیر یونانی در طول حیات خود، یعنی پس از آنکه در دوره های پیش از تاریخ ابداع و ابتکار شدند، به طور کلی در سه مرحله تحولات و تغییراتی در آنها به ظهور پیوست. این مرحله را می توان مرحله حماسی، مرحله تراژیک و مرحله فلسفی نامید و در هیچیک از این مراحل تعیین صورت اصلی آنها (که اصولا اساس و منشا تاریخی یا جغرافیایی و یا مذهبی... داشته و برای توجیه آنها به حکایات عامیانه و فولکلوری متوسل می شدند)، نیست.
در هر یک از این ادوار مراحل مختلف هر دسته از نویسندگان و متفکرین، به طریقی خاص در تعبیر و تفسیر اساطیر کوشیده اند. چهره های اساطیری پیش از تاریخ در دوره حماسی به صورت واقعیتی زنده، جلوه گر شدند و قهرمان ها و شخصیت هایی از آنها بوجود آمدند؛ اساطیر از همان ایام به تفکر درباره عالم پرداخت و به عنوان محصول تجربیات گذشته بشر در معرض افکار قرار گرفت. آشیل، آگاممنون و هلن، شاید پیش از رواج دورهای ادبی مربوط به تروا وجود داشته اند ولی شخصیت واقعی آنها هنگامی جلوه کرد که شرح خصوصیات زندگی آنها به وسیله نویسندگان در افواه افتاد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
681
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1398/10/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ اساطیر یونان و رم - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
5
[quote='Reza']درود دوستان عزیز
بابت این مشکل که برای بعضی از کاربران وجود دارد متاسفیم و تلاش میکنیم برطرف بشه.
لطفا توجه داشته باشید بعد از دانلود هر کتاب تا یک ساعت میتوانید کتاب را مجددا دانلود بفرمایید. یعنی اگر در تلاش اول خطا گرفتید و فایل دانلود نشد تا یک ساعت وقت هست که دوباره و چند باره تلاش بفرمایید و فایل را بدون کسر امتیاز مجدد دانلود بفرمایید.[/quote]
سلام و درود
متاسفانه برای من صد امتیاز کسر شد ولی دانلودی انجام نگرفت و امکان دانلود مجدد وجود نداشت چون بعد از یک هفته صد امتیاز جمع کرده بودم و کلا 115 امتیاز داشتم. بنابراین نمیدونم منظورتون از یک ساعت وقت چیه چون دوباره که روی لینک زدم پیام داد شما امتیازتون کمه برای دانلود. لطفا رسیدگی بفرمایید.
درود دوستان عزیز
بابت این مشکل که برای بعضی از کاربران وجود دارد متاسفیم و تلاش میکنیم برطرف بشه.
لطفا توجه داشته باشید بعد از دانلود هر کتاب تا یک ساعت میتوانید کتاب را مجددا دانلود بفرمایید. یعنی اگر در تلاش اول خطا گرفتید و فایل دانلود نشد تا یک ساعت وقت هست که دوباره و چند باره تلاش بفرمایید و فایل را بدون کسر امتیاز مجدد دانلود بفرمایید.
این مشکل رو خیلی‌ از کاربران دارند. خودم برای رد کردن این مشکل روی دکمه "دریافت" راست کلیک می‌کنم و با برنامه دنلودر (مثل IDM - بهتر از از نسخه اصل و خریداری شده استفاده کنید که خیالتان راحت باشد؛ هر چند الان قیمتش الان بالاست و حدود 300 تومان یا کمی بیشتر هست ولی لایسنس برنامه همیشگی برایتان کار خواهد کرد و هیچ فایل دنلودی شما را بخصوص در انتهای دنلود خراب نمی‌کند و بعد از چند سال استفاده این را خدمتتان عرض می‌کنم و تبلیغ نیست.) فایل را دنلود می‌کنم. با این ترفند فایل را راحت می‌گیرم و امتیازم حروم نمیشه. یکبار به مدت 30 روز یک برنامه دنلود فایل (پیشنهاد من IDM هست) را استفاده کنید و ببنید که این کار برایتان جواب می‌دهد یا خیر. امیدوارم این مشکل در کتابناک رفع شود تا امتیازهای کاربران هم بیخود هدر نرود و بتوانند با جمع کردن امتیاز کتابی رو دنلود کنند.
موفق باشید.
[quote='reza909077']سلام چرا امتیاز منو گرفت و دانلود نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/quote]
دیروز برای من هم همین اتفاق افتاد در دانلود کتاب دیگری. امتیازم کسر شد ولی دانلود نشد
سلام چرا امتیاز منو گرفت و دانلود نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهنگ اساطیر یونان و رم - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک