رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
عبارتهای جبری
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 7 رای
عبارت‌های جبری کتابی است که آگاهی‌های دانش پژوه علم ریاضیات را در زمینه جبر پیش‌دانشگاهی، به صورت خودآموز، وسیع‌تر و عمیق‌تر می‌کند. مثال‌ها و تمرین‌ها و مسئله‌های فراوان کتاب وسیله‌ای است برای خودآزمایی و ارزشیابی آنچه دانش‌پژوه در این زمینه فرا گرفته است و پدید آوردن این توانایی در او تا در هرگونه آزمون جبر در رده ممتاز پذیرفته شود.
جبر را علم عملیات بر روی حروف و نشانه‌ها نامیده‌اند. به کار بردن حروف و نشانه‌ها، نه تنها در شاخه‌های گوناگون ریاضی، بلکه در بسیاری از رشته‌های دیگر علمی نیز اهمیت فراوان دارد. از این رو، جبر پایه فراگیری بسیاری از دانش‌هاست.
این کتاب، گذشته از معادله‌ها و نامعادله‌ها، تمامی آنچه را زیر عنوان جبر در برنامه آموزشی پیش‌دانشگاهی آموخته می‌شود یکجا در بر دارد. بخش‌هایی از کتاب نیز به روش‌های نوین در جبر و نکته‌هایی مهم می‌پردازد که کمتر مورد توجه بوده است و به همین سبب لغزش‌هایی در فراگیری نکته‌های دیگر پدید آورده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
eastsun
eastsun
1398/10/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عبارتهای جبری

تعداد دیدگاه‌ها:
3
نویسنده عبدالحسین مصحفی است . حدودا سال 1362 توسط انتشارات فاطمی اولین بار چاپ شد. با تشکر
پیشگام جبر در دنیا دانشمند ایرانی موسی خوارزمی بود که با ترجمه کتب هندی این شاخه ریاضی را به دنیا معرفی کرد
با اینکه نویسنده "ابراهیم دارابی" هست ولی روی جلد نوشته "عبدالحسین مصحفی"!
عبارتهای جبری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک