رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پنج زبان معذرت خواهی در عشق
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 14 رای
نویسنده:
مترجم:
گیتی شهیدی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 14 رای
زندگی واقعی از مردمی واقعی تشکیل می شود، که مرتکب اشتباه واقعی می شوند. در کتاب پنج زبان معذرت خواهی در عشق، زبان اصلی معذرت خواهی خود را یاد می گیرید، و می توانید به زبان کسانی که دوست دارید، صحبت کنید. درک و استفاده از پنج زبان معذرت خواهی را یاد می گیرید.

از متن کتاب:
در دنیای به تمام معنا نیازی به عذرخواهی نیست. اما چون دنیا ناقص است نمی توانیم بدون عذرخواهی دوام آوریم. تحصیلات دانشگاهی من در زمینه انسان شناسی است و فرهنگ انسان را مطالعه می کنم. یکی از نتیجه گیری های شفاف ایرانشناسی این است که همه مردم پایبندی اخلاقی دارند که در برخی موارد درست است و در برخی موارد نادرست. مردم به گونه ای درمان ناپذیر به اخلاقیات اهمیت می دهند. در روانشناسی بیشتر اوقات آن را وجدان می نامند. در علم خداشناسی آن را جبر یا تقدیر الهی می نامند.
معیاری که وجدان با آن کسی را محکوم یا تایید می کند، تحت تاثیر فرهنگ قرار دارد. برای مثال در فرهنگ اسکیمو، اگر کسی در سفر سختی باشد و غذایش تمام شود، کاملا مجاز است وارد خانه برفی فرد غریبه شود و هر چه را در دسترس بود بخورد. در بیشتر فرهنگ های غربی، ورود به خانه خالی جرم محسوب می شود. اگرچه معیار درست، از فرهنگی به فرهنگ و گاهی اوقات میان فرهنگ ها متفاوت است، همه انسان ها حس تشخیص درست و نادرست بودن موارد را دارند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/07/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پنج زبان معذرت خواهی در عشق

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پنج زبان معذرت خواهی در عشق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک