رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
99 رمان برگزیده معاصر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
آنتونی برجس یکی مهمترین منتقدان و چهره های ادبی تاریخ انگلستان به شمار می رود که علاوه بر نقد و تحقیق در زمینه رمان نویسی هم بسیار فعال بوده است و نویسنده رمان مشهور پرتقال کوکی می باشد. برجس در سال 1984 این کتاب را راجع به بهترین آثار رمان انگلیسی زبان در طی سالهای 1939 تا 1984 به رشته تحریر در آورد که با این حال بیشتر شامل آثار خود انگلستان است و نه دنیای انگلیسی زبان.از این مجموعه 99 رمانی شاید کمتر از ده اثر به فارسی ترجمه شده اما این کتاب مرجع مناسبی برای آشنایی با ادبیات معاصر انگلستان است.
البته برجس بیشتر رمانهایی را انتخاب کرده که با سبک نوشتاری خودش به خصوص نوعی که در پرتقال کوکی استفاده کرده مشابهت دارد. بیشتر این آثار نوعی نقد اجتماعی چه در قالب رئال و چه تخیلی و چه در دنیای کهن و چه دنیای معاصر با مضامین بی اخلاقی،خشونت،فساد،مسائل جنسی و بی هویتی را شامل می شود. این کتاب در چارچوبی به ترتیب سال نشر مرتب شده اند و اسامی مهمی از نویسندگان مشهور چون جورج اورول،آلدوس هاکسلی،جیمز جویس،گراهام گرین،ارنست همینگوی،ویلیام سامرست موآم،سال بلو،نورمن میلر،جان آپدایک،باد شولنبرگ،جی دی سالینجر،ریموند چندلر،ویلیام فالکنر،دوریس لسینگ،ولادیمیر ناباکف،کینوآ آکیبه،گور ویدال و جی جی بالارد در به چشم می خورد.نویسنده در متنی کوتاه علت علاقه و مضمونی مختصر از داستان را در قالب متنی منتقدانه ارائه داده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1397/06/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی 99 رمان برگزیده معاصر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
99 رمان برگزیده معاصر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک