رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زندگانی فاطمه زهرا (س)
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 21 رای
نویسنده:
درباره:
حضرت فاطمه
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 21 رای
در ابتدای كتاب می خوانیم:
موضوع این كتاب گزارشی از زندگانی دختر پیغمبر است. بزرگ ترین بانوی اسلام فاطمه یا فاطمه زهرا (س). ولی خواننده خواهد دید، آن چه در این مجموعه فراهم آمده تنها سرگذشت زندگی شخصی نیست، رویدادهایی است آموزنده و عبرت آمیز؛ هر چند گزارش زندگی شخصیت های بزرگ و برجسته تاریخ خود درسی آموزنده است. آنچه در این صفحات می خوانید تحلیلی از چند حادثه شگفت است كه قرن ها پیش از زمان ما رخ داده است، اما اگر قهرمانان این حادثه ها را از حادثه ها جدا كنیم، خواهیم دید آن حادثه ها در طول تاریخ حتی در زمان ما نیز، در گوشه ای از جهان رخ داده است و می دهد.
اگر زمان و مكان رویدادهایی كه درباره آن سخن می گوییم با ما فاصله بسیار دارد، آثاری كه از آن ها به جای مانده نه تنها رنگ دیرینگی به خود نگرفته، بلكه تازگی خود را همچنان نگاه داشته است و شما پس از خواندن این كتاب خواید دید آن چه می گویم گزاف یا اغراق نیست. اما آن حادثه ها چیست؟...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
amitab
amitab
1397/06/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگانی فاطمه زهرا (س)

تعداد دیدگاه‌ها:
2
ازدیدگاه من این بسیار خوب برنامه است ولی مخواهم این برنامه را دریافت نمایم
کتاب فوق العاده جالبی است از محقق ارجمند مرحوم سید جعفر شهیدی ... توصیه می کنم دوستان حتما مطالعه بفرمایند
زندگانی فاطمه زهرا (س)
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک