رسته‌ها
ارغنون - شماره 4 - زمستان 1373
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 16 رای
نویسنده : رابرت كان ديويس، لاري فينك، ژرژ نيوا، ژان پياژه، رابرت شولس، رولان بارت، امبرتو اكو، اليزابت رايت، رامن سلدن، كلود لوي استروس، ديويد بيدني، و...

مترجم : هاله لاجوردي، رضا سيد حسيني، علي مرتضويان، مراد فرهادپور، بابك سيد حسيني، فضل‌الله پاكزاد، حسين پاينده، بهار مختاريان، يوسف اباذري، مجيد مددي، و...

نقد ادبی نو
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
305
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amitab
amitab
1397/06/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ارغنون - شماره 4 - زمستان 1373

تعداد دیدگاه‌ها:
2
نمی دانم چرا به تازگی برخی "دشنام دادن" و "ریشخند کردن" مانند مزخرف، لاطائلات و ... خواندن یک نوشته را با "نقد کردن"، یکی میدانند. با اینکارها کمبودشان برکنار نمیشود و آنان را دانشمند نمیخوانند.
عالی.سپاس
ارغنون .
نشریه ای در باب همه چیز و برای همه.
کمتر نشریه ای را میتوان یافت که با گذشت دیر زمانی از حیات ان و توقف ان همچنان پا بر جا و قابل استفاده باشد.ادعایی که در مورد ارغنون میتوان با جرات بیان نمود!
کافی است ،یکی ازمجلدات ان مورد ملاحظه خواننده واقع شود تا این ادعا به اثبات برسد.مباحث طرح شده در این مجموعه هر یک از نیازهای عمده جامعه اهل نظر است.و گرد اوری هوشمندانه مطالب حول موضوع طرح شده نشان از زحمات و تلاش کلیه دست اندر کاران میباشد.تهیه این مجموعه که متاسفانه ادامه کار ان متوقف ماند نشانه اشتیاق و همت و درک نیاز های جامعه جوان و پویای دو دهه اخیر است، که میبایست مورد تقدیر قرار میگرفت.
ارغنون - شماره 4 - زمستان 1373
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک