رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جنگ و پادجنگ
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
جنگ و پادجنگ نوشته الوین تافلر و همسرش اثری است بدیع و تکان دهنده که انسانها را وا میدارد به واقعیت ها و روندهای پیدا و ناپیدای کنونی در پیرامون خود و در سطح جهان رژف تر بنگرند و به آثار و پیامدهای ناشناخته آنها در دنیای شکفت انگیزی که پیش روست بیشتر بیاندیشند. نویسندگان کتاب درباره جنگ این پدیده زشت و تباه کننده که سایه شومش از آغاز تاریخ بشر بر گیتی گسترده بوده، و صلح، آرمانی والا که همواره دل آدمیان برایش تپیده است، سخن می گویند. آنان به شناسایی ریشه ها و انگیزه های جنگ و برخورد از دورترین زمانها می پردازند...
نویسندگان کتاب آشفتگی های امروز را طبیعی، اجتناب ناپذیر و نشانه فروریختن آخرین پایه های تمدن صنعتی در برابر سومین موج بزرگ تغییر در جهان می دانند و در چارچوب نظریه برخورد امواج تاریخ، جنگ را با همه جلوه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اش در حوزه های ملی، منطقه ای و بین المللی بررسی می کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/06/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنگ و پادجنگ

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جنگ و پادجنگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک