رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

گفتنی ها: خاطرات، مصاحبه ها، سفرنامه ها

گفتنی ها: خاطرات، مصاحبه ها، سفرنامه ها
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 17 رای
این کتاب خاطره‌‏ها، مصاحبه‌‏ها و سفرنامه‌‏هاى یک خبرنگار فعال و شناخته‌‏شده صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران است که بیش از سى سال در کار خبر و اطلاع‌‏رسانى بوده و سالها در واحد  مرکزى خبر، دفتر این سازمان در لند ن و... فعالیت داشته است.
در این کتاب شرح مصاحبه‌های نویسنده با شخصیت‌های مهمی از جمله فیدل کاسترو رهبر کوبا، معمر قذافی رهبر لیبی، نورمن ویزدوم کمدین انگلیسی، بابی چارلتون فوتبالیست مشهور انگلیسی، سر الک جفریز کاشف تشخیص هویت دی. ان. اِ.، رابرت بلای غزلسرای نروژی الاصل امریکائی، کلمن بارکس مترجم امریکائی مثنوی مولوی و مانند آن ذکر شده‌است. همچنین سفرنامه‌های نویسنده به شهرهای مختلفی مانند مسکو، سنت پترزبورگ، باکو، بلگراد، زاگرب (در دوران حاکمیت کمونیسم)، کاتماندو، دهلی، آگرا، جزیره کوریهیدور (فیلیپین)، خرطوم و ام دورمان سودان و اغلب شهرهای اروپائی، آسیائی و افریقائی مورد بازدید و کشور هائی مانند لیبی، سودان، آنگولا، زیمبابوه، تونس، و بیشتر کشورهای اروپائی، آسیائی و افریقائی بازدید شده و محل‌های دیدنی مانند مرکز فضائی مسکو در شهر ستارگان، سازمان ملل متحد، اهرام مصر، دیوار چین و مانند آن ذکر شده‌است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/03/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گفتنی ها: خاطرات، مصاحبه ها، سفرنامه ها

تعداد دیدگاه‌ها:
2
کتاب بسیار جالبیست مخصوصا فصل‌های ابتدایی و چند نکته مهم و جالب داره که بهتره خودتان مطالعه بفرمائید. با تشکر از شازده گرامی.
گفتنی ها: خاطرات، مصاحبه ها، سفرنامه ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک