رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

روابط ایران و شوروی در دوره رضاشاه

روابط ایران و شوروی در دوره رضاشاه
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
کتاب حاضر، پژوهشی است متکی بر اسناد موجود در آرشیو وزارت امور خارجه‌ی جمهوری اسلامی ایران درباره‌ی روابط ایران و شوروی در خلال سال‌های 1304 تا 1320 ش. چون مباحث مربوط یه این دوره اغلب در چارچوب بررسیهای مربوط به دوران گذار از سنت به مدرنیته تحلیل شده است، سیاست خارجی ایران را نیز می توان از همین منظر بررسی کرد؛ زیرا سیاست خارجی ایران پا به پای دگرگونیهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی سالهای مورد نظر دستخوش تغییراتی شد که اصول اساسی آن با اصول سیاست خارجی دوران قاجاریه تفاوتهایی پیدا کرد. در پژوهش حاضر سعی شده تا اندازه ای، آن هم فقط در حوزه روابط ایران و شوروی اطلاعات دست اولی بر مبناب همین اسناد به پژوهشگران و دیگر خوانندگان داده شود.
کتاب در 5 بخش با این عناوین تدوین شده است: "از انقلاب روسیه تا برآمدن رضاخان"، "روابط سیاسی"، "روابط اقتصادی و بازرگانی"، "مهاجرت و پیامدهای آن"، "مرزها"، "در پایان اسناد و قراردادهای مربوط به این روابط درج شده، سپس کتابنامه، نمایه‌ی اشخاص و کتاب‌ها آمده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/05/09
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روابط ایران و شوروی در دوره رضاشاه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
روابط ایران و شوروی در دوره رضاشاه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک