رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

خاطرات و مبارزات حجه الاسلام و المسلیمن دری نجف آبادی

خاطرات و مبارزات حجه الاسلام و المسلیمن دری نجف آبادی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 19 رای
گردآوری و انتشار خاطرات شخصیت‏های مذهبی که در ابتدای نهضت اسلامی از نزدیک شاهد وقایع سیاسی بوده ‏اند، بخصوص آن دسته که دوره‏ی جوانی خود را در آن روزگار سپری می‏ کردند، زوایایی از تاریخ مبارزات ملت ایران را روشن خواهد ساخت. این دسته از روحانیون در طی سفرهای تبلیغی و دینی خود، خاطرات فراوانی از مردم شهرهای مختلف و فداکاری آن‏ها دارند و در ضمن روایات زیادی نیز از مبارزات اساتید خود در سینه دارند، که در صورت جمع ‏آوری و تدوین آن‏ ها، منبع ارزشمندی از داده‏های تاریخی در اختیار پژوهشگران تاریخی قرار می ‏گیرد.
مرکز اسناد انقلاب اسلامی در راستای انجام وظیفه‏ ی خود - که همان پژوهش درباره‏ ی علل پیروزی انقلاب اسلامی است - خاطرات شخصیت‏ هایی را که در جریان نهضت اسلامی نقش داشته ‏اند جمع ‏آوری و منتشر می‏ کند. خاطرات آقای دری نجف‏آبادی که اینک به خوانندگان محترم تقدیم می‏ گردد، نیز در رابطه با هدف فوق تنظیم گشته است.
دری نجف‏آبادی در سال 1324ش در خانواده‏ای مذهبی در شهر نجف‏آباد به دنیا آمد. تحصیلات حوزوی را در این شهر و قم گذرانید. از همان دوره‏ ی جوانی به صف یاران امام پیوست و در جریان سفرهای تبلیغی به شهرهای مختلف، پیام امام را به گوش مردم می‏ رسانید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/04/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات و مبارزات حجه الاسلام و المسلیمن دری نجف آبادی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام- تو این خاطرات ماجرای دروغ م. د . {آقا زاده محمد در ی نجف آبادی} از ژنن های خوب که چند سال پیش گفتند محکوم شد و زندان افتاد وسپس .... با توجه به آخوند و نماز خون بودن وتقواو مرد خدا بودن و زاهد بودن جناب ایشان حضرت ثقه الاسلام دکتر دری نجف آبادی چیزی هم اومده؟؟ که کضب مهز بوده----ماجرای قطل های زنجیره ایی هم دروق زد انقلاب بوده
خاطرات و مبارزات حجه الاسلام و المسلیمن دری نجف آبادی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک