رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اسلام و بحران های جهان معاصر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
ترجمه به فارسی: جمعی از مترجمان
ترجمه به عربی: علاء رضائی

به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی

فرضیه این کتاب بر این پایه قرار دارد که روابط بین الملل جدید، چیزی بیش از روابط سیاسی، اقتصادی و نظامی بین اجزای آن است. فرهنگ، مذهب و همچنین ارتباطات جنبه های بنیادین از این فرایند به شمار می آیند که می باید در این تجزیه و تحلیل، جای داده شوند. تصویر نظام بین الملل در ذهن تصمیم گیرندگان و عامه مردم به یکسان ناشی از مطالعه نظام مند و علمی وقایع روزمره است، اما از دیدگاه مخلوطی از اطلاعات "واقعی" متناقضی که به صورتی نامطلوب ترسیم شده اند.
هدف این مطالعه بیان یکپارچه مشکلاتی است که اسلام طی چهارده قرن حیات خود با آن مواجه بوده است. فصلهای اولیه این کتاب به بیان برخی از مفاهیم اولیه روابط بین الملل معاصر و مسائل جهان و همچنین مسائل جهان اسلام اختصاص یافته است. سایر فصلها به طور گسترده به مطالعات موردی در خصوص وقایع عمده ای که طی چند دهه گذشته در کشورهای اسلامی رخ داده اند، می پردازد. در دو فصل پایانی، چهارچوبی برای درک بحرانهای تاریخ معاصر عرضه شده است. امید می رود که فصل های این کتاب به خواننده کمک کنند تا جهان اسلام و مسائل عمده آن در دوران معاصر را دریابد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/06/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسلام و بحران های جهان معاصر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اسلام و بحران های جهان معاصر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک