رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری: آموزش گام به گام با نرم افزار کامفار

تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری: آموزش گام به گام با نرم افزار کامفار
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
سودآوری پروژه، موضوعی است که همواره موردتوجه صاحبان سرمایه می‌باشد. باآنکه روابط و محاسبات مربوط در منابعی که با عنوان ارزیابی مالی تهیه‌شده‌اند به‌طور گسترده در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته، بااین‌وجود به‌منظور استانداردسازی تحلیل‌ها و افزایش سرعت محاسبات، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) در سال 1983 اقدام به ارائه نسخه اولیه نرم‌افزار کامفار (COMFAR) نمود. این نرم‌افزار به زبان‌های مختلف ازجمله فارسی تهیه‌شده و برای استفاده از آن بهتر است ویندوز XP و 32 بایتی به‌عنوان سیستم‌عامل انتخاب شود.
کامفار، کاربردی فراتر از ارزیابی مالی داشته و مواردی چون ارزیابی اقتصادی ، تحلیل¬های سبز و مطالعات امکان‌سنجی را شامل می‌شود ولی ازآنجاکه در حال حاضر به مباحث مالی بیشتر توجه می‌شود، لذا مطالب کتاب نیز بر پایه همین تقاضا تدوین‌شده است.
کتاب شامل پنج فصل و یک پیوست می¬باشد. در فصل نخست به مجموعه داده‌هایی که در ارزیابی مالی یک پروژه موردنیاز است اشاره‌ و در فصل دوم نحوه نصب نرم‌افزار توضیح داده می‌شود. در فصل سوم نحوه وارد نمودن داده‌ها آموزش داده‌شده و چگونگی ایجاد تغییر در چارچوب پیش‌فرض نرم‌افزار توضیح داده می¬شود. فصل چهارم به چگونگی گزارش‌گیری و تحلیل نتایج پرداخته و در فصل پنجم تعدادی از روابط ریاضی مورداستفاده توضیح داده می‌شوند. در پیوست کتاب نیز برگه‌های جمع¬آوری اطلاعات ارائه‌شده است.

علی شهنوازی
پائیز 1395
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
tahlildadeh
tahlildadeh
1397/04/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری: آموزش گام به گام با نرم افزار کامفار

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام
امروز با شما آشنا و عضو شدم .
خیلی خوشحال هستم .
سپاس
تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری: آموزش گام به گام با نرم افزار کامفار
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک