رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

مشتاقی و مهجوری: گفت و گوهایی در باب فرهنگ و سیاست

مشتاقی و مهجوری: گفت و گوهایی در باب فرهنگ و سیاست
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
کتاب «مشتاقی و مهجوری» در شانزده بخش با پانزده مقاله درباره‌ی موضوعات تفکر دینی، فلسفه‌ی اسلامی، معنویت و فرهنگ و سیاست با عنوان‌های، رویکرد متفاوت در تاریخ‌نگاری، وضعیت تفکر در ایرا ن معاصر، حوزه و دنیای جدید، دویدن در پی آواز حقیقت، گفتاری در باب کلام جدید، هر کس خود باید به زندگی خود معنا ببخشد، بحران اخلاق و معنویت، معنویت و محبت چکیده‌ی همه‌ی ادیان است، روشن‌فکری دینی و اصلاحات اجتماعی، هرمنوتیک قرآن و تعارض‌های عقل جدید و وحی، زن مرد کدام تصور، گفت‌وگو درباره‌ی حاکمیت دینی، فلسفه‌ی فقه، عقلانیت ـ دین ـ نواندیشی و چه باید بشود، در 431 صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. درآمد کتاب به قلم استاد مصطفی ملکیان که هم توصیفی از درونمایه کتاب و هم بیانی از دغدغه های نویسنده در این مجموعه را شامل است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/02/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مشتاقی و مهجوری: گفت و گوهایی در باب فرهنگ و سیاست

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کلا انتشارات نگاه معاصر عالی داره کار می کنه ، کتاب هاشون آدم مشغول می کنه حتی رو جلد کتاب هم خیلی کار می کنن (مفهوم کتاب خوب رو فهمیدن)
مشتاقی و مهجوری: گفت و گوهایی در باب فرهنگ و سیاست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک