رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آموزش وبلاگ نویسی
امتیاز دهید
5 / 5
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 7 رای
هر وبلاگ نماینده یک انسان است. انسانی که در جامعه و فرهنگ خاص بزرگ شده و می تواند به بازنمایی خود در واژه ها و کلامی که می نویسد بپردازد. این بازنمایی می تواند از یک سو معرف خود فرد و از سوی دیگر معرف اجتماع و جامعه ای که فرد دران زندگی می کند باشد. وبلاگ یعنی یک تیتر که بیانگر گوشه ای از ذهن نویسنده متن هایی که گاه از روزمرگی ها و گاه دغدغه ها حکایت می کنند و تعدادی لینک که بیانگر فکر ها و ذهن های دیگرانی است که او می پسندد، در یک قالب و البته همه و همه به سلیقه او. ابتدا این فرض مطرح شد که دلیل این تعداد بالای وبلاگ نویسی به دلیل نبود آزادی بیان است و موضوع به سیاست مرتبط شد ولی با انجام تحقیقاتی به مرور زمان روشن شد که وبلاگ های ایرانی بیشتر از آنکه سیاسی باشند، جنبه اجتماعی و بیان خاطرات شخصی و... دارند.
تعداد وبلاگها در جهان در 5 ماه دو برابر می شود. اولین وبلاگ توسط "تیم برنرزلی" (مخترع وب) ایجاد شد. گسترش این پدیده در سال 1999 با آغاز به کار Pitas، نخستین سرویس ارائه دهنده وبلاگ به صورت مجانی، شتاب فوق العاده ای به خود گرفت. تا اواسط سال 2000، بیش از یک هزار وبلاگ ایجاد شد و این رقم تا 2002 به بیش از نیم میلیون رسید.
تاریخچه وبلاگ نویسی در ایران نیز به 16 شهریور 1380 باز می گردد. روزی که سلمان جریری اولین وبلاگ فارسی را به روی صفحه اینترنت قرار داد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
terminator
terminator
1397/03/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش وبلاگ نویسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش وبلاگ نویسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک