رسته‌ها

چهار سوق عشق: کراماتی چند از علی اصغر علیه السلام

چهار سوق عشق: کراماتی چند از علی اصغر علیه السلام
امتیاز دهید
5 / 1.7
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 1.7
با 7 رای
عاشورا، حماسه‌اى بى‌نظیر است که به ما درس آزادگى و شرافت مى‌دهد، مردمى که با فرهنگ عاشورا انس گرفته‌اند، نور ایمان در دلشان روشن است و سعادت و رستگارى در انتظار آنان است.
«هیأت‌هاى عزادارى» جلوه گاه عشق به امام حسین (علیه السلام) و یارانش مى‌باشد و مى‌توان گفت که امروزه بزرگ‌ترین پایگاه دینى در جامعه اسلامى ما، همین هیأت‌ها مى‌باشد.
در این کتاب ابتدا درباره «هیأت حضرت على اصغر (علیه السلام) محلّه چهارسوق» سخن مى‌گویم، این محلّه در شهرستان «آران و بیدگل» در استان اصفهان واقع شده است، سپس گوشه‌اى از کرامات حضرت على اصغر (علیه السلام) را بیان مى‌کنم تا همگان با ارزش توسّل به شیرخواره کربلا بیشتر آشنا شوند.
من سربازِ کوچک على اصغر (علیه السلام) هستم، با نوشتن این کتاب مى‌خواستم نوکرى خود را نشان بدهم. من به این نوکرى افتخار مى‌کنم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
88
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
نافله
نافله
1397/01/24
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چهار سوق عشق: کراماتی چند از علی اصغر علیه السلام

تعداد دیدگاه‌ها:
2
ممنون ممنونم کتاب بسیار خوب و بسیار اموزنده بود
خیلی با خودم کلنجار رفتم که این کامنت رو بگذارم یا نه. میدونم که جمعیت کثیری از هموطنانم صادقانه و خالصانه و از عمق قلبشون دلبسته دین و مذهبشون هستند و به تک تک جلوه های اون عشق میورزند و به عقیده من، این بالذات اشکالی ندارد. اما نگرانی من امیخته شدن دین با خرافات و ترویج خرافه بجای روح واقعی دین (کمک به همنوع ، نوعدوستی و پرهیز از آزار زساندن به دیگران از دیدگاه من) در روزگار فعلی است. آین کتاب نمونه بارز ترویج خرافه ، توهم خودبرحق پنداری مذهبی و برتری دادن تصوران و هذیان ها بر واقعیت های قابل اثبات علمی هست. متاسفانه حاکمان امروزی برای ترویج این خرافات، همه گونه حمایت مالی و معنوی از کتابهایی از این دست را در دستور کار دارند. امیدوارم اعضا دلبسته این تفکرات به اصل آزادی اندیشه و عقاید (حداقل در دنیای مجازی) احترام بگذارند. آزادی عقیده و ایمان و نیز آزادی بیان نظرات و نقد شامل حال همه انسانها میشود.
چهار سوق عشق: کراماتی چند از علی اصغر علیه السلام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک