رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دیپلماسی آمریکا در قرن بیستم
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 24 رای
از پیشگفتار:
شناخت سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا و سیر تحول آن بی شک نیازمند پیش آگاهی کافی، درباره تاریخ، نهادهای حکومتی و سیاستگزار، مقررات قانون اساسی، روابط قوای سه گانه و نیز روانشناسی سیاسی و اجتماعی ملتی است که نام ایالات متحده آمریکا را بر خود نهاده است.
در همین راستا باید گفت که ما به لحاط بهره مندی از پیش آگاهی های ذکر شده در فوق، فقیر هستیم. درباره تاریخ آمریکا یکی دو منبع بسیار قدیمی وجود دارد که بهترین آنها، تاریخ آمریکا تالیف آندره موروا (تاریخ نگار و ادیب فرانسوی) است. و جای آن دارد که یک تاریخ کامل آمریکا (از دیرباز تا زمان حاضر) از منابع آمریکایی به فارسی برگردانده شود. این فقر آگاهی در مورد سایر پیش آگاهی های مذکور در فوق نیز مصداق دارد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/01/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دیپلماسی آمریکا در قرن بیستم

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام. من گزینه‌ی بارگیری این کتاب رو انتخاب کردم و تنها یه فایل ۲ کیلوبایتی HTML بهم داد. پیش‌ترها گفته می‌شد توی کتابناک اگر کتابی ناجور بارگیری بشه تا یکساعت دیگه هم بدون کسر امتیاز فرصت بارگیری دوباره وجود داره. ولی این امکان رو هم الان نمی‌بینم.
دیپلماسی آمریکا در قرن بیستم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک