رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرهنگ شیطان
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 31 رای
نویسنده:
مترجم:
رضی هیرمندی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 31 رای
آمبروز گوینت بیرس (به انگلیسی: Ambrose Gwinnett Bierce) (زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۸۴۲ - درگذشته ۱۹۱۴ یا پس از آن) روزنامه‌نگار، نویسنده، ویراستار و داستاننویس آمریکایی بود. بیشتر نامداری او به دلیل نگارش کتاب فرهنگ شیطان یا دائرةالمعارف شیطان و داستان حادثه‌ای در پل اول کریک است. او پیرو مکتب رئالیسم ادبی بود و با دیدی طعنه‌آمیز به رخدادها می‌نگریست.
او قلم تندی داشت از این رو بدو لقب بیرس تلخ را داده بودند.

اگر قرار باشد تنها یک کتاب از گزندِ کمانداران و نقابداران و نقدکارانِ روزگار در امان بماند بی‌تردید همین فرهنگى است [فرهنگ شیطان] که در دست دارید؛ زیرا هر انسانِ سر به‏‌ راهى می‌‏داند که نباید به گفته‏‌هاى شیطانى گوش بسپارد؛ بر فرض که این زمزمه های وسوسه گرانه را بخواند یا بشنود، هر آینه باید دهان خود را هفت بار با آب هفت دریا بشوید، هر گفته را در ذهن خود چپ و راست کند و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1397/01/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ شیطان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
رضی هیرمندی از بهترین ها در حوزه طنز است و این کتابی را که ترجمه کرده است از بهترین کتاب های ترجمه شده در حوزه طنز است .
خیلی وقت بود دنبال این کتاب بودم و الان که این کتاب را اینجا دیدم خوشحال شدم .
ممنون از جناب خر تو خر
فرهنگ شیطان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک