رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تحریم ایران، شکست یک سیاست
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 14 رای
موضوع تحریم اقتصادی آمریکا در مورد ایران و شکست این سیاست به دلایل زیاد از جمله ارتباطات زیاد کشورها در حوزه های اقتصاد و فناوری و تلاش کمپانی های اروپایی و دیگر کشورهای صنعتی برای جایگزینی از مباحثی است که مورد توجه بسیاری از سیاستمداران و کارشناسان مسائل سیاسی و روابط بین الملل و حقوق بین الملل می باشد.
از هنگامی که تحریم اقتصادی آمریکا در مورد ایران به اجرا گذاشته شد، سوال های زیادی در مورد آن مطرح شده است. عده ای از منظر ابزار سیاست خارجی درباره تحریم اقتصادی بحث کرده اند. برخی نیز تحریم اقتصادی را جایگزینی برای ابزار نظامی لحاظ نمودند. بدین معنی که آمریکا همچنان به دنبال نفوذ و مداخله در جمهوری اسلامی است و مناسبترین ابزار اقتصاد است. نگرش دیگر این است که اصولا باید تحریم را بخشی از تلاشهای راهبردی آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران لحاظ نمود. به سخن دیگر تحریم یکی از اجزای سیاست مهار دوجانبه آمریکا است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/12/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تحریم ایران، شکست یک سیاست

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تحریم ایران، شکست یک سیاست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک