رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 2

تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 26 رای
نویسنده: موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

از تاریخ 1388/4/1 تا 1388/7/1

موضوع کتاب حاضر، بررسی اوضاع سیاسی ایران پس از انتخابات سال هشتاد و هشت است. نویسنده در این نوشتار بر آن است که ریز تمامی پیشامدهای رخ داده در تاریخ ذکر شده را آورده و به این وسیله تصویری واقع‌بینانه و روشن از اوضاع سیاسی آن دوره در اختیار مخاطب خویش قرار دهد.

از پیشگفتار:
بعد از بیانات مهم، راهگشا و فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه 29 خرداد 88، مرحله جدیدی در برابر فتنه گران، نخبگان، خواص و مردم گشوده شد. هر یک از اقشار در برابر وظیفه ای که تعیین شد در آزمون بزرگی قرار گرفتند. می بایست فتنه در نطفه خفه می شد، اما شرط آنکه توجه به رهنمودهای دل آگاه دشمن شناس رهبر و تمکین به قانون بود، محقق نشد. از طرف آنانی که همواره بر طبل قانون می کوبیدند و در مناظرات و تبلیغات قبل از انتخابات، حریف یعنی رئیس جمهور را به عدم اجرای قانون متهم می کردند، اصرار میشد که کاری فراقانونی انجام دهند. یعنی رهبری انقلاب که بیش از همه به قانون تاکید و پایبند بودند، بیایند و خلاف مسیری که قانون تعیین کرده و بدون هیچ دلیل ارائه شده ای، انتخابات و نتایج آن را ابطال کنند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/01/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک