رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
در چشم توفان: خاطرات جرج تنت
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 21 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 21 رای
در چشم توفان (به انگلیسی: At the Center of the Storm) کتاب خاطرات جورج تنت رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده امریکا انتشارات هارپر کالینز در سال ۲۰۰۷ میلادی این کتاب را منتشر کرد.
این کتاب دارای سه بخش و 23 فصل است که در آن «تنت» از شکنجه زندانیان، وجود زندان‌های مخفی در خارج از آمریکا و اعزام مظنونان خارجی به تروریسم برای بازجویی به این زندان‌ها خبر می‌دهد و می‌نویسد که این شکنجه‌ها تنها در مورد بعضی از بدترین تروریست‌ها اعمال شده است.
«تنت» از نظر مقامات دولت جرج بوش دوم متهم است که نتوانسته است حمله 11 سپتامبر سال 2001 به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک را پیش‌بینی کرده و از وقوع آن جلوگیری کند. وی همچنین متهم است که با انتشار اطلاعات و تحلیل‌های نادرست، دولت آمریکا را برای حمله به عراق و اشغال این کشور تشجیع کرده است. «تنت» در این کتاب کوشیده است به این اتهامات پاسخ دهد و اطلاعاتی در مورد گردش کار در سیا، ساختار این نهاد و رابطه آن با دیگر نهادهای سیاسی و امنیتی آمریکا ارائه کرده است.

دوگ فیت، معاون وزارت دفاع آمریکا درباره این کتاب می‌گوید: بحث اصلی «تنت» این است که وی در تصمیم‌گیری برای جنگ بی‌تقصیر بوده است. اگر چنین است، به جای این که اسم کتاب را «در چشم توفان» انتخاب کند، باید نام آن را «آیا اصلاً توفانی بوده است؟» می‌گذاشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1397/01/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در چشم توفان: خاطرات جرج تنت

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام حطوری این کتاب را دانلود کنم؟ یا بخوانم؟
در چشم توفان: خاطرات جرج تنت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک