رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حماسه نبی و هاجر
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
در ادبیات شفاهی، مکتوب و آهنگین مردم ایران، حماسه‌های رزمی فراونی وجود دارد که در آنها از مبارزه علیه زورمداران و ستمگران، سخنان زیادی گفته شده است. قصة «نبی و هاجر» که به «قاچاق نبی» معروف است یکی از این حماسه‌هاست که در میان ملت‌های ترک‌زبان، به ویژه ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، روسیه، کل منطقة آسیای میانه و قفقاز، جایگاه ویژه‌ای دارد. نبی طی ۲۲ سال مبارزات طاقت‌فرسا و بی‌امان منشا سه انقلاب بزرگ در منطقه شد. انقلاب 1905 روسیه، 1906 ایران (مشروطیت) و 1908 ترکیه که متاسفانه کمتر کسی به این کار پرداخته است. فیلمنامه حاضر اقتباسی از حماسه نبی و هاجر است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/10/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حماسه نبی و هاجر

تعداد دیدگاه‌ها:
2
در توضیحات این کتاب آمده: (قصة «نبی و هاجر» که به «قاچاق نبی» معروف است یکی از این حماسه‌هاست که در میان ملت‌های ترک‌زبان، به ویژه ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، روسیه، کل منطقة آسیای میانه و قفقاز، جایگاه ویژه‌ای دارد). یک پرسش: ایرانی ها ترک زبان هستند یا پارسی زبان؟ لطفا این جعل و دروغ تاریخی رو اصلاح کنید.
یعنی عامل انقلاب مشروطه در ایران قاچاق نبی بوده؟ پس سهم مردم، عالمان دینی، آشنایی با کشورهای اروپایی، چاپ و نشر روزنامه ها و... چی میشه؟
حماسه نبی و هاجر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک