رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اسرار و آثار تسبیح حضرت زهرا
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 9 رای
علیرضا رجالی تهرانی کوشیده است بگوید این ذکر پر رمز و راز چه عالمی دارد.در ادامه گزیده ای از این کتاب به حضورتان تقدیم می شود.
یکی از مستحباتی که بر آن تاکید بسیاری شده ، و در نزد امامان شیعه (ع) و فقهای دین از اهمیت ویژه ای بر خور دار بوده و هست ، تسبیح حضرت زهرا(س) است . این تسبیح با همه خلاصه بودن و سادگی اش از فضایل بسیار و آثار و برکات عدیده ای بر خور دار است . به طوری که پیامبر اکرم (ص) وقتی می خواهد آن را به دختر گرامیش حضرت فاطمه زهرا (س) تعلیم دهد به او می فرماید : چیزی را به تو عطا و تعلیم می کنم که از دنیا و هر آنچه در آن است بهتر می باشد . و نیز امام صادق (ع) می فرماید : خداوند از حیث حمد و ستایش عبادت نشد که برتر و افضل از تسبیح حضرت فاطمه (ص) باشد ، و اگر چیزی با فضیلت تر از آن بود ، هر آینه رسول خدا (ص) آن چیز را به حضرت فاطمه (س) می بخشید .
ولی شاید همین خلاصه بودن و سادگی تسبیح حضرت زهرا (س) باعث گردیده که بسیاری از مسلمین بدان توجه لازم را نکرده و استفاده کافی را از آن نبرند ، که البته جای بسی تاسف است .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/09/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسرار و آثار تسبیح حضرت زهرا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اسرار و آثار تسبیح حضرت زهرا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک