رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اعترافات: جلد 2 - چگونه اسلام را نابود کنیم؟

اعترافات: جلد 2 - چگونه اسلام را نابود کنیم؟
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 23 رای
این کتاب تاریخی ـ اعتقادی که در حقیقت بیانگر قدر نشناسی غربی ها در قبال خدمات مسلمانان به آنان است؛ دائرة المعارف مختصری است از اسناد اسلام ستیزی غرب از آغاز حضور مسلمانان در اروپا تا زمان معاصر.
توضیحات:
1 ـ این کتاب که ماحصل بیش از 30 سال تبلیغ و تحقیق و تجربه های مؤلف است؛ در حال حاضر به هنگام پاسخ به شبهاتِ وارده به دین اسلام، برای نسل جوان و دانشجویان، به عنوان مرجع شناخته شده است.
2ـ این کتاب حاوی اطلاعات ارزشمندی است که هر مبلّغ دینی پیش از اعزام به تبلیغ در عصر کنونی بایست به طور کامل از آنها مطّلع باشد.
3ـ کتابی که زحمت تحقیق و تفحص در منابع بی شمار را برای شما به حداقل می رساند و سرنخهای فراوانی را برای اهل علم و تحقیق فراهم آورده است.
4ـ کتابی مهم در موضوع آسیب شناسی دین اسلام و شناخت نقاط ضعف و قوت مسلمانان و ارائۀ راه حل های مفید برای مقابله با توطئه های برنامه ریزی شدۀ دشمنان اسلام.
5ـ کتابی جامع در زمینۀ چگونگی شکل گیری فرقه های: وهابیه، شیخیه، بابیه و بهائیه، و شیوه های عضوگیری و تداوم این فرقه ها و مباحث مهم دیگری در این رابطه.

مهمترین مباحث مطرح شده در این کتاب(که اکثر آنها برگرفته از اعترافات اندیشمندان، متفکرین، سیاستمداران و جاسوسان غربی تهیه شده است) به قرار ذیل است:
ـ پیشینۀ تاریخی خیانت غربی ها علیه مسلمانان
ـ ارائۀ فهرستی از نقشه ها و طرح های شوم دشمنان اسلام برای نابودی اسلام و مسلمانان
ـ نگاه اسلام به زن و مسائل مرتبط با آنان(حجاب، تعدد زوجات، ارث، حقوق و...) از دید اندیشمندان غربی
ـ مقایسه بین نحوۀ توسعۀ اسلام و توسعۀ مسیحیت در جهان
ـ فرقه سازی استعمارگران:
الف ـ نحوۀ به وجود آمدن فرقۀ وهابیت، شرح حال محمد بن عبدالوهاب (بنیانگذار این فرقه) به همراه متن کامل خاطرات « مستر همفر» (جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی و مسبب اصلی تشکیل فرقۀ وهابیه)و ارائۀ اسنادی در جهت تأیید یا رد آن.
ب ـ نحوۀ به وجود آمدن فرقۀ شیخیه ، شرح حال شیخ احمد احسائی(بنیانگذار این فرقه) ، و سید کاظم رشتی و میرزا کریمخان کرمانی(دو تن از سران برجستۀ این فرقه) و نقدی بر شرح زندگانی آنان.
ج ـ نحوۀ به وجود آمدن فرقۀ بابیه و بهائیه، شرح حال علی محمد باب(بنیانگذار فرقۀ بابیه) ، میرزا حسینعلی نوری(بنیانگذار فرقۀ بهائیه) ، و سران دیگر این فرقه، به همراه یادداشتهای «کینیاز دالگوروکی» (جاسوس روسی و مسبب اصلی تشکیل فرقۀ بابیه)و ارائۀ اسنادی در جهت تأیید یا رد آن.
امتیازات کتاب:
1ـ استناد به منابع مهم ، معتبر و دست اول در این زمینه و پرهیز از ذکر مطالب ضعیف و حاشیه ای.
2ـ مختصر و مفید بودن به نحوی که در حداقل زمان به حداکثر اطلاعات تاریخی و دقیق دسترسی حاصل شود.
3ـ تنظیم و تدوین مطالب کتاب به شیوه ای کاملاً ابتکاری و جذاب.
4ـ مصور بودن کتاب به همراه پاورقی های مناسب و مفید برای علاقه مندان به مسائل تاریخی ـ اعتقادی و محققین گرامی.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1396/09/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اعترافات: جلد 2 - چگونه اسلام را نابود کنیم؟

تعداد دیدگاه‌ها:
1
اعترافات: جلد 2 - چگونه اسلام را نابود کنیم؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک