رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فلسفه دین در قرن بیستم
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
«فلسفه ی دین در قرن بیستم» مقدمه ای است بر تفکر دینی دوران معاصر و شاید جامع ترین اثری باشد که تاکنون به زبان فارسی در موضوع فلسفه ی دین انتشار می یابد. علاوه بر جامعیت، بیان روشن، اطلاعات وسیع نویسنده درباره ی مباحث کتاب، وسعت نظر و اهتمام جدی او در به همراه کردن خواننده در تأملات فلسفی خویش از جمله ویژگی هایی است که این کتاب را به صورتی کم نظیر درآورده است.
تالیا فرو هرچند خود از لحاظ فلسفی به حوزه ی تحلیلی کشورهای انگلیسی زبان، و از لحاظ دینی به سنت یهودی - مسیحی تعلق دارد. ولی در اصل، سعی وی بر این بوده است که خود را، نه صرفا به حوزه ی فلسفه ی تحلیلی محدود سازد و نه در چارچوب سنت یهودی - مسیحی محصور بماند. بنابراین، در این اثر هم مباحث فلسفی کشورهای بر اروپا و هم عقاید ادیان دیگر مانند اسلام و دیگر ادیان شرقی تا حدی مجال طرح یافته اند.
همین رویکرد سبب شده تا نویسنده بتواند با استفاده از منابع مختلف فلسفه ی دین در دوران معاصر، به نوعی عمده ی آراء و استدلال های موافق و مخالف اعتقاد دینی در قرن بیستم را با مهارتی تحسین برانگیز و به ترتیبی موزون و با ذهن و زبانی روشن سامان دهد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/08/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فلسفه دین در قرن بیستم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فلسفه دین در قرن بیستم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک