رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جان عزیزم
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
✔️ این کتاب اثری از نیکلاس اسپارکس نویسنده آمریکایی است. نوشته‌های این نویسنده معروف به نقل و قول از نیویورک تایمز از پر تیراژترین وپر فروش ترین‌های آمریکاست. داستان به یاد ماندنی زندگی مردی که باید سخت‌ترین وغم‌انگیز‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد

کتاب جان عزیزم، داستان عاشقانه ای فوق العاده جذاب است که در زمره ی پرطرفدارترین رمان های نیکلاس اسپارکس قرار می گیرد. پسری سرکش و طغیان گر به نام جان، مدرسه را ترک کرده و برای پیوستن به ارتش نام نویسی می کند. او نمی داند که می خواهد با زندگی اش چه کار کند، تا این که با دختر رویاهایش، ساوانا، دیدار می کند. علاقه ی دو طرفه ی میان این دو نفر، خیلی زود تبدیل به عشقی آتشین شده و باعث می شود که ساوانا تا پایان دوره ی خدمت جان، برای او صبر کند و جان هم تصمیمی قطعی می گیرد که می خواهد زندگی اش را در کنار معشوقه اش سپری کند. اما روز یازده سپتامبر همه چیز را تغییر می دهد. جان احساس وظیفه می کند که برای دفاع از کشورش باید دوباره به ارتش بپیوندد و همین جدایی طولانی باعث می شود که ساوانا در دام عشق مردی دیگر گرفتار شود. حالا جان پس از بازگشت به خانه، باید با مهمترین تصمیم زندگی اش رو به رو شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1396/08/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جان عزیزم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جان عزیزم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک