رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اکسیرالتواریخ: تاریخ قاجاریه از آغاز تا ۱۲۵۹ ه.ق

اکسیرالتواریخ: تاریخ قاجاریه از آغاز تا ۱۲۵۹ ه.ق
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 28 رای
این اثر به بیان احوال شاهان قاجار ، اولاد و شاهزادگان ، بزرگان و عرفا می‌پردازد و در رابطه با اجتماع عصر قاجار از آغاز تا سال 1295 ه. ق (دوره مظفری) سخن می‌گوید. نویسنده در این کتاب به بررسی مبانی ساختاری، رفتاری و مدیریتی نظام اقتدارگرا در عصر قاجاریان (1193ـ1344 ق) پرداخته است. در این بررسی نحوه ظهور قاجاریه شرح و مشکلات سیستم‌سازی در ایران در دوره پادشاهی قاجار (آقامحمدخان، فتحعلی‌شاه، محمدشاه، ناصرالدین‌شاه و...) مورد توجه قرار گرفته است.
همچنین در این بررسی رفتار ایرانیان در عهد قاجار در چهارچوب عنوان‌هایی چون: ضعف در ایجاد حفظ روابط پایدار، تمایل در بر هم زدن توافق‌ها، عصبانی شدن سریع، ناسازگاری در کار تشکیلاتی و...، مطرح و درباره تأثیر این رفتارها در منظومه اقتدارگرایی عهد قاجار ایرانی توضیح داده شده است. در پایان نیز در یک بررسی تطبیقی مفهوم کانونی که در چهارقرن اخیر برای خروج از اقتدارگرایی مطرح شده است، در میان کشورهایی چون ژاپن، چین، آمریکای لاتین، ایران و...، مورد مقایسه قرار گرفته است....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/08/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اکسیرالتواریخ: تاریخ قاجاریه از آغاز تا ۱۲۵۹ ه.ق

تعداد دیدگاه‌ها:
1
عالی است.:
اگر این کتاب در کتابناک قرار گیرد از نظر علمی و صرفه جویی هزینه مادی و زمان بسیار به علاقمندان کمک می شود.
اکسیرالتواریخ: تاریخ قاجاریه از آغاز تا ۱۲۵۹ ه.ق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک