رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خانه ام کجاست؟
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
خانه‌ام کجاست، ماجرای پسری است که طی جنگ جهانی دوم در مزرعه‌ای مشغول به کار بوده است، در حالیکه فقط سیزده بهار از عمر وی گذشته بود. پاتریشیا ویلیز نویسنده آمریکایی اهل ا‌ُهایو است. کتاب حاضر، نخستین رمان او است که بعد از انتشار، برنده جایزه ادبی The Socitey of middland Autboys Award شده است.
نویسنده، این رمان را بر اساس ماجرای زندگی پدرش نوشته است. پدری که در اثر جنگ جهانی دوم، شهرش را ترک می‌کند. شهری که در آن زیبایی موج می‌زده و کلبه قشنگی در وسط زمینهای مزرعه، خانه او را از دیگران جدا می‌کرده. او به شدت وابسته زمین و خانه‌اش بوده است. اما یک بار جنگ چهره خشنش را نشان می‌دهد و او مجبور به ترک خانه و مزرعه‌اش می‌شود، اما همواره در پی برگشتن به خانه سر به بستر خواب می‌برده است. او فکر می‌کرده که آیا روزی به خانه‌اش برخواهد گشت؟ آیا دوباره خانه‌اش را خواهد دید؟ دوستانش چه؟ پس از سرگردانی و دوری از شهر و دیار که به ا‌ُهایو رفت، در آنجا درحالیکه بیشتر از ۱۳ سال نداشت مشغول به کار شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/07/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خانه ام کجاست؟

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خانه ام کجاست؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک