رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
هونا، شفای معجزه آسای بیماران
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
هونا چیست؟

مدتهاست بیمارم، آیا کسی هست که به من کمک کند؟

این جمله ای است که بسیاری از پزشکان از بیماران خود میشنوند اما نمیتوانند کاری برای آنها انجام دهند. هونا چیست؟ انرژی مقدس و فواره جادوئی که بیماران را شفا می دهد کجا و در نزد چه کسانی است؟ این چه دانشی است که مکان و زمان و نوع بیماری را نمی شناسد و همیشه و همه جا، هر نوع بیماری را شفا می دهد دعای هونا چیست؟ رازهای مراسم هونا کدام است؟ انرژی مقدس و فواره جادوئی کجا و در نزد چه کسانی است و چگونه می توان آن را آموخت؟

هونا سحر و جادو نیست هونا دانش شفابخشی سری است. شفای هونا قادر به درمان بیمارانی شده است که پزشکی امروزه از عهده آنها بر نیامده است، هونا جادوگری نیست، ولی معجزه آسا بیماران را شفا می دهد. حتماً متوجه شده اید که شفابخشی در وجود همه انسانها بصورت ذاتی وجود دارد.

وقتی استخوانی می شکند خودش جوش میخورد، وقتی پوست و یا مقداری گوشت در جایی از بدن کنده می شود پوست و گوشت مانند اول روئیده می شود وقتی عصبی قطع می شود و آن را بهم وصل میکنند خودش جوش میخورد وقتی مریض می شود شفا می یابد. جریان شفابخشی همانند عملکرد ضربان قلب و عملکرد سیستم گوارش، بصورت غیر ارادی کار خود را انجام می دهد.

همانطور که خواب دیدن، خروج روح از بدن بصورت غیر ارادی است. ولی بعضی از انسان ها با تمرین و صرف سالها وقت با اراده خود، روح را از بدن خارج میکنند. امام علی (ع) میفرماید خودشناسی برترین علم و لازمه خداشناسی است. هر انسانی نیز با تلاش و کوشش و کشف راه های فعال سازی سیستم شفابخشی بدن، قادر به شفای خود و دیگران خواهد شد. در این زمینه لازم است تا انسان اول خود را بهتر بشناسد. هونا به زبان هاوائی به معنای راز است.

هونا می گوید که ذهن هم بیماری زا و هم شفا دهنده است هونا معتقد است، بیماری حاصل افکار نکوهیده، رفتارها و اعمالی است که بدن ما را بهم می ریزد. استاد هونا معتقد است که باورهای نکوهیده، افکار شیطانی و گناهانی که فرد دانسته موجب آزار دیگران شده و آن را جبران نکرده موجب بیماری می گردد.

استاد هونا با بیمارش کار می کند و به کشف مشکلاتش می پردازد، به بیمارش کمک میکند تا از گناهانش توبه کند و به خدمت جامعه درآید و در مورد خودش احساس بهتری داشته باشد. میهمانی به دیدن استاد هونا می رفت، نزدیک خانه استاد زمین خورد و اسخوان پایش شکست و استخوان بیرون آمد.

خیلی ها شاهد شکستن استخوان بودند و دیده بودند که استخوان از زیر پوست بیرون آمده. وقتی استاد هونا وارد شد و پای مهمان را گرفت و استخوان را سر جایش گذاشت او توانست برخیزد و بدون لنگیدن انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده راه برود. بدن انسان در برابر افکار و احساسات واکنش سلولی نشان می دهد (هنگام ترس ضربان قلب بالا می رود و یا هنگام عصبانیت دهان خشک می شود) اغلب این واکنش ها به شکل فشار بر ماهیچه ها، سایر اعضاء و یا رهائی آنهاست.
اگر انسان احساسات خود را سرکوب کند بدن یاغی می شود و با درد یا بیماری واکنش نشان می دهد. بیماری یک عمل هوشیارانه بدن در واکنش به افکار و احساسات و عواطف و شیوه زندگی است و اغلب از راه مکانیسم فشار روانی غیر مستقیم بوجود می آید. که از مهمترین آنها، باورهای نکوهیده (پشیمانی، تردید، دودلی، سرزنش دیگران و یا سرزنش خود مثلاً ای کاش این کار را نکرده بودم و…)

دروغ هایی که نه تنها در سطح سلولی، بلکه از راه فشارهائی که در بدن ایجاد می کند، یعنی فشار روانی حاصل می گردد. حرفه پزشکی عملاً نقشه بیمار شدن انسانها را با ذهن خود می کشند زیرا اگر مردم بیمار نشوند ،مطب ها خالی می ماند. اغلب پزشکان تنها بیماران را مداوا میکنند و هرگز کسی را درمان نمی کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1396/07/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هونا، شفای معجزه آسای بیماران

تعداد دیدگاه‌ها:
1
چرا گزینه دریافت نداره؟ چطور دانلودش کنم؟
هونا، شفای معجزه آسای بیماران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک