رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تفکر در عهد باستان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 34 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 34 رای
"تفکر در عهد باستان "اولین کتاب از سلسله کتاب‌های "تاریخ فلسفه غرب" است که طی آن آرا و افکار متفکران عهد باستان از "هومر "تا "سنت اگوستین " نقد و بررسی می‌شود .در کتاب حاضر نظریات متفکران پیش از سقراط، سقراط، افلاطون، ارسطو، فلسفه رواقی، فلسفه اپیکوری و فلسفه نو افلاطونی بررسی و تبیین شده است .تاکید نویسنده کتاب بر پرسش‌هایی است که درباره علم اخلاقی، نظریه شناخت، فلسفه ذهن و خداشناسی فلسفی صورت گرفته است .در انتهای کتاب مبحثی با عنوان "مسیحیت و تفکر یونانی "به طبع رسیده که ذیل آن موضوعاتی از این قبیل به چشم می‌خورد :تعلیم اخلاقی مسیحیت، کار مسیح، تعلیم در باب خدا، اگوستین و محیطش، دوگانه انگاری مانوی، انتقادهایی از مانویان، و فلسفه نوافلاطونی و مسیحیت .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1396/07/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تفکر در عهد باستان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب اولین جلد از یک مجموعه کتاب تاریخ فلسفه غرب هست، که (در چند جلد (؟!)) از دوران باستان تا معاصر رو در بر می گیره. یک بار به فارسی ترجمه و چاپ شد، کتاب بسیار خوبی هم هست، اما نمی دونم چرا دیگه تجدید چاپ نشد.
تفکر در عهد باستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک