رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاریخ سیاسی معاصر ایران - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 35 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 35 رای
این کتاب به وقایع مهم دو قرن اخیرـ البته بصورت فشرده ـ پرداخته است. مسائل نهضت تنباکو، مشروطه ، نفت و هم چنین 15 خرداد و انقلاب اسلامی 22 بهمن از جمله مباحث مبسوط این کتاب هستند.
از جمله فواید آگاهی به تاریخ که در این کتاب هم به آن اهتمام ویژه ای شده است آگاهی نسبت به دوران قبل و پیوند آنها بازمان حاضر است؛ زیرا این امر باعث می شود دربارة گذشتگان به درستی قضاوت شود و نیز مشکلات ، درگیریها، موانع اشتباهات، تقصیرها، ناتوانیها ، توطئه ها و اختلافات هر یک در جایگاه خاص خود مورد بحث قرار می گیرد که نتیجه همة ایناه ارزیابی صحیح از گذشته خواهد بود.
سید جلال الدین مدنی مدنی متولد 1316 در کرمان است که دکترای علوم سیاسی دارد و مدتی عضو حقوقدان شورای نگهبان بوده است. مشاور رئیس قوه قضائیه، استاد دانشگاه، دادیار دادسرای عمومی زابل، دادرس دادگاه بخش زاهدان، رئیس دادگاه بخش آمل، دادیار دادسرای عمومی تهران، رئیس دادگاه شهرستان تهران و مدیر کل آموزش دادگستری از دیگر سوابق اجرایی اوست. کتابهای وی در زمینه تاریخ معاصر ایران و حقوق اساسی جزو کتب مرجع در زمینه تاریخ معاصر و حقوق است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/06/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ سیاسی معاصر ایران - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
5
بسیار عالی وممنون از نظرات خوب دوستان :-):-)
حتما باید طبق خواست شما بنویسه تا بشه راستگو؟
دروغگو شمایید که به دیکتاتوری فکر میکنید
وقتی دروغگوها تاریخ می نویسند ،می شود این کتاب ، تحریف ،وارانه گویی ،توجیه درسرتاسر کتاب موج می زند خصوصا درمورد فردی که درتمامی عمر خود هیچ وقت انقلابی وضد استعمار واستبداد نبوده
با تشکر از مدیر ارشد محترم کتابناک ، فکر کنم این کتاب جلد سوم هم دارد که بعدها چاپ شده است
تاریخ سیاسی معاصر ایران - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک