رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

پس از شصت سال: زندگی و خاطرات جلال طالبانی

پس از شصت سال: زندگی و خاطرات جلال طالبانی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
کتاب یاد شده که از آن به عنوان جلد نخست از مجموعه‌ای سه جلدی یاد می‌شود، حاصل بیش از سه سال پژوهش میدانی و کتابخانه‌ای و گفت‌وگو با شخصیت‌های موثر و دوستان سیاسی و شخصی جلال طالبانی است که مولف کتاب انجام داده است. جلد دوم کتاب هم به خاطرات و حوادث سال‌‍‌‌های 1967-2005 را در بر می‌گیرد.
عرفان قانعی فرد، مولف کتاب، در مقدمه آورده است که برای تدوین این اثر علاوه بر سرکشی به کتابخانه‌های تهران و سوریه وواشنگتن و عراق نزدیک به 17 کشور جهان و دیدن کوهی از اسناد ، با بیش از 500 تن از موافقان و مخالفان جلال طالبانی دیدار و گفت وگو کرده و حاصل آن را در جای جای کتاب مورد بهره برداری قرار داده است، کاری که پیش از این ویلیام شوکراس در کتاب آخرین سفر شاه انجام دادو بعدها علی رهنما در کتاب زندگی نامه دکتر علی شریعتی و چند سال قبل هم عباس میلانی در کتاب معمای هویدا که تمامی این آثار به زبان انگلیسی نوشته شده و بعدها برگردان فارسی شدند. مولف سعی کرده است، برای تک تک نوشته‌هایش سندهای کتابخانه‌ای یا گفت وگو با شخص ارائه کند.در انتهای جلد اول کتاب اسامی 76 شخصیتی که از گفت‌وگوهای آنها در کتاب بهره برده شده آمده است. در کنار آن ارائه فهرستی دقیق از 160 منبع انگلیسی،75 منبع عربی،82 منبع کردی و 163 منبع فارسی به همراه ده‌ها روزنامه و مجله فارسی و انگلیسی و سایت‌ها اینترنتی آمده است که از پژوهش گسترده و طاقت سوز مولف برای رفتن به عمق رخدادهایی که در زندگی و زیست سیاسی و شخصی طالبانی تاثیر گذار بوده اند، خبر می‌دهد. آشنایی مولف با زبان‌ها عربی، فارسی وکردی و انگلیسی کمک موثری در فهم و درونی کردن این اسناد و نوشته‌ها و در نهایت تزریق آن به متن کتاب کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/06/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پس از شصت سال: زندگی و خاطرات جلال طالبانی

تعداد دیدگاه‌ها:
4
[quote='kam101']عرفان قانعی فرد شخصی مامور و رام شدە است کە در چهارچوب لوبیگری سیاست خارجی ایران فعالیت می‌کند و کار اصلی وی بی اهمیت جلوە دادن و جاسوسی علیە اپوزسیون ایران و نوشتەهایش در راستای منافع ایران و در ضدیت با منافع کوردها می‌باشد".[/quote]
دوست عزیز ، بهتر است به جای اتهام زدن و فحش دادن ، دلیل بیاورید .. عرفان قانعی فرد کتابهای مهمی نوشته و تحقیقات زیادی داره..
عرفان قانعی فرد شخصی مامور و رام شدە است کە در چهارچوب لوبیگری سیاست خارجی ایران فعالیت می‌کند و کار اصلی وی بی اهمیت جلوە دادن و جاسوسی علیە اپوزسیون ایران و نوشتەهایش در راستای منافع ایران و در ضدیت با منافع کوردها می‌باشد".
"عرفان قانعی‌فرد" روز سوم مارس (13 اسفند 95) به خاطر ورود غیرقانونی (ویزای نامعتبر) به امریکا از طریق مرز زمینی مکزیک از سوی ماموران اداره مهاجرت امریکا بازداشت شده بود به ظن ارتباط با گروه‌های تروریستی (سپاه قدس) و جاسوسی برای ایران به اف‌بی‌آی تحویل داده شده است و اکنون در بازداشت آن‌هاست.
پس از شصت سال: زندگی و خاطرات جلال طالبانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک