رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چینی بر زمان
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
سرآغاز داستان:
شبی تاریک و طوفانی بود. در اتاق زیر شیروانی «مارگرت موری» لحاف چهل تکه کهنه را به خود پیچید و در کنار تختخواب نشست. هراسان به درختانی که با نهیب و وزش شدید باد به هر سو کشیده می شدند نگاه کرد. در پس درختان ابرها با وزش باد دیوانه وار جابه جا میشدند و ماه نیز هر چند لحظه از شکافهای آن سایه هایی و هم انگیز برزمین می ریخت. خانه تکان خورد. مگ نیز پیچیده در لحاف برخود لرزید. او معمولاً از هوا هراسی نداشت با خود فکر کرد ترسم از هوا نیست؛ هوا همه جا هست، روی همه چیز، همین طور روی من، روی سر مگ موری که کارها را غلط انجام میدهد. مدرسه. کار مدرسه اش نیز همه غلط بود. در کلاس شاگرد آخر بود. آن روز یکی از دبیران با ناراحتی گفته بود: «مگ، من واقعاً نمی فهمم بچه ای که چنان پدر و مادر دانشمندی دارد، چرا باید این قدر ضعیف باشد؟ اگر تصمیم نگیری بیشتر کار کنی، سال آینده توی همین کلاس می مانی»...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
morad850
morad850
1396/04/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چینی بر زمان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
واقعا عالی بود. من این کتابو داشتم و یه یکی امتنت دادم که اون گمش کرد. خیلی دنبالش گشتم حتی تو دست دوم فروشیا ولی پیداش نکردم.
دوباره میخونمش به یاد خاطرات بچگیا
چینی بر زمان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک