رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
علم و فلسفه
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 23 رای
این کتاب به بررسی مبانی علم مدرن می‏پردازد که مدعی بوده است بشریت را از بندهای اندیشه‏ ها، اعتقادات و ایدئولوژی‏های محدودیت‏ آور رها می‏سازد، لیکن خود محدودیت ‏آورترین موضع را تحمیل کرده و علومی را از میراث فرهنگی و علمی اقوام متعدد بیرون رانده است که زمانی بنیان‏ها و متن تمدن‏هایی عظیم را تحکیم می‏بخشیدند. علم دینی، بدین ترتیب، به مدت چند سده خارج از مدارس عالی و دانشگاه‏های سراسر دنیا به حیات خود ادامه داده است. البته، این علم در بخش‏هایی از جهان حفظ شده است به خاطر بنیادهای هستی ‏شناختی و معرفت ‏شناختی مستحکم و تعریف مشخصی که از آن برخوردار است. مؤلف در این کتاب زوایای گوناگون علم مدرن و علم دینی و تعاریف مختلف فلسفه را در ارتباط با معانی علم بررسی می‏کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/04/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی علم و فلسفه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب به بررسی مبانی علم مدرن می‏پردازد که مدعی بوده است بشریت را از بندهای اندیشه‏ ها، اعتقادات و ایدئولوژی‏های محدودیت‏ آور رها می‏سازد، لیکن خود محدودیت ‏آورترین موضع را تحمیل کرده ...

کی و کجا «علم مدرن» همچین ادعایی کرده؟
اگه خطای جمله‌بندی نباشه، از همین بند مشخصه که نویسنده بین تعریف «علم» و «فلسفه‌ی علم»‌ گیر کرده!
علم و فلسفه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک