رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

شاهزاده خانم: داستانی واقعی از زندگی در پشت پرده های بسته عربستان سعودی

شاهزاده خانم: داستانی واقعی از زندگی در پشت پرده های بسته عربستان سعودی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
شاهزاده خانم 'شرح حال واقعی شاهزاده خانم‌های عربستان است که ناگزیر در پشت پرده‌های بسته روزگار می‌گذرانند .جین ساسون (نگارنده) که خود دوازده سال در کنار شاهزاده خانم‌های عربستان زندگی می‌کرده, در این کتاب خاطرات خود را درباره محدودیت‌های شاهزاده خانم‌های سعودی باز می‌گوید .وی در این کتاب نام واقعی شاهزاده خانم را ذکر نمی‌کند و تنها با نام مستعار سلطانه از شخصیت مورد نظر یاد نموده, اسرار پنهانی دربار سلطنتی عربستان سعودی را شرح می‌دهد . محدودیت‌ها, ازدواج دختران سیزده ساله با پیرمردان, و سنگ سار زنان در عربستان از جمله موضوعات کتاب به شمار می‌آید .
کتاب شاهزاده خانم اخیرا به عنوان یکی از بهترین پانصد کتابی که از سال ۱۳۰۰میلادی توسط زنان به نگارش درآمده‌اند، شناخته شده است. شاهزاده خانم کتابی است مسحورکننده و دلخراش که با عنوان کتاب پرفروش مجله نیویورک تایمز، جنبش‌های طرفداران حقوق بشر را در سراسر جهان به فعالیت واداشته است. بیش از چهار میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان به فروش رفته است و زنان را از هر گروه سنی و هر ملیتی تحت تاثیر عمیق قرار داده است. بسیاری از استادان دانشگاه خواندن اجباری این کتاب را در کلاس‌های ادبیات توصیه کرده‌اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1396/02/18
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شاهزاده خانم: داستانی واقعی از زندگی در پشت پرده های بسته عربستان سعودی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شاهزاده خانم: داستانی واقعی از زندگی در پشت پرده های بسته عربستان سعودی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک